Hallo mama’s,
Celina is nu 11,5 week en drinkt per keer 165 cc weg, alleen de laatste voeding 200cc. Ze is niet zo’n heel groot baby’tje dus redt nog geen 200cc per keer. Maar ze komt wel heel mooi aan de 800-850 per dag.
Ze slaapt inmiddels al door tot half 7-half 8, dus da’s hartstikke fijn! Alleen is 't voor mij nog wennen, ik kan nog niet echt de hele nacht doorslapen. Ik zit duidelijk nog in dat oude ritme. Ook slaap ik heel erg licht dus hoor werkelijk alles. Zucht! Nou ja, ook dat gaat beter, hihi.
Ik merk aan Celina dat ze na haar 1-na-laatste voeding wat huilerig wordt (meestal is dat zo tegen 20:00 uur), dan is ze behoorlijk moe van de hele dag (al slaapt ze nog wel tussendoor hoor). Nu wil ik haar eigenlijk niet laten slapen tot haar laatste voeding, maar dat vind ik ook weer zo zielig. Hoe doen jullie dat? Ik lees bij sommigen dat je je kindje gewoon wakker maakt voor de laatste voeding. Dus dan breng je hem/haar gewoon naar bed na de 1-na-laatste voeding, en maak je hem/haar wakker voor de laatste?
Groetjes!
Celi’s mama (sorry, ik had per ongeluk de naam van m’n dochtertje als loginnaam gebruikt)