Late fles weg, slaapt ze nog meer!

Nu weet ik het niet meer hoor.
Omdat de laatste fles nog maar erg weinig was, 60 water, heb ik hem eergister helemaal weggelaten. half negen lag ze in bed en ze is niet 1 keer wakker geweest 's nachts.
's Ochtends werd ik wakker van haar vrolijk gegil en het was 9 uur!!! Normaal wordt ze rond half 8/8 uur wakker.
Oke, niets aan de hand, dan geen late fles meer.
Maar deze morgen was ze om half 10 pas wakker. En aangezien ik geen wekker zet, ikke ook (ze slaapt bij mij op de kamer).
Snap hier niets van. Zonder late fles slaapt ze nog meer. En mijn schema is weer helemaal in de war.
Ga morgen toch maar de wekker zetten.
Kent iemand dit? Ik klaag niet hoor, die extra uurtjes kan ik goed gebruiken, maar dit is niet de bedoeling op de lange termijn.

Hoe laat gaan jullie babies van 6 maanden naar bed? Ik heb een tijd half 8 gedaan, maar dan huilt en jengelt ze tot half negen.
Of is half negen echt te laat?

mijn oudste zoon sliep in die tijd standaard tot 10.30 en deed ook nog 2 middagslaapjes ik paste het schema er gewoon aan.
sommige kindjes hebben gewoon wat meer slaap nodig zou me dr niet zo druk om maken.
toendertijd ging hij ook altijd rond 9 uur naar bed want eerder sliep hij toch echt niet.en nog steeds slaapt hij graag uit in het weekeind

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

meestal slapen ze een klok rond tot 6 maanden daarna zal het steeds later worden dus het is normaal dat de jouwe iets langer slaapt nu. dus als ik de mijne om 19 op bed leg dan word hij ook om 7 uur wakker. maar de laatste tijden word hij pas om 7.30 uur wakker. dit gaat steeds meer opschuiven. dus het hoort erbij. ik leg mijn zoontje elke avond om 19.00 uur op bed en hij is vandaag precies 6 maanden oud. of half 9 te laat is weet ik niet. als je kleine al in zijn oogjes zit te wrijven dan ben je al te laat. ik zou dus daar op letten en de volgende keer een kwartier ofzo eerder op bed leggen. jengelen is helemaal niet erg. zo valt de mijne altijd in slaap beter dan huilen toch maar ik zou die wekker maar laten hoor. laat hem lekker uitslapen dat is echt normaal is toch zielig als je die kleine man zo vroeg uit bed haalt dan pas maak je hem boos denk ik ik zou gewoon je schema daarop aanpassen. gewoon de eerste fles dan geven dan rond 11 fruithapje, dan 13.00 uur of 13.30 fles en dan om 17.00 uur groentehapje en laatste fles om 19.00 uur. zo kan hij straks met jullie mee eten! wat wil je nog meer hahahahah…hij doet het hartstikke goed hoor! gewoon zijn gang laten gaan wees blij dat is ook mijn streven maar de mijne is nog lang niet daar aan toe succes ermee!

Lilypie First Birthday tickers

sorry je hebt een dochter ik keek af van het berichtje van mama van 3 jongens die heeft een zoon

Lilypie First Birthday tickers

Vergeet niet dat roond de 6 maanden ook een sprong zit! Kan zijn dat daardoor haar slaapritme ook anders is.

Groetekes, Sje

heej, Lekker man! mooi zo houden… gaat vanzelf vroeger worden of helemaal niet. Aan de andere kant kun je ook gaan kiezen om de avond fles om 19.00 te gaan geven.
Ons meiske krijgt om half 7 de laatste en slaapt tot 7.00 als ze 20.00 de fles krijgt slaapt ze ook tot 8.00 in de morgen.
Vriendin van mij haar beeb sliep ook altijd tot 9.00 en nu slaapt ze maar tot half 7. Dus ik zou er van genieten en geen wekker zetten. Ik zette ook altijd de wekker maar hier werdt ze echt niet vrolijk van en de tijd dat haar wekker echt gaat duurt nog lang genoeg dus laat ik haar lekker liggen en zie ik wel hoe laat ze komt.

Groetjes, Marja

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm

Wat grappig dit! Ik geef bv dus dat is misschien anders maar mij is opgevallen dat wanneer ik haar rond 21:00 uur/21:30 uur nog een slokje geef of om 23:00 uur dat zij bij de vroege voeding later wakker wordt! Echt waar! Hier dus net zo. Ik dacht dat het toeval was maar het is al twee keer gebeurd…misschien toch maar vroeger gaan voeden want die extra uurtjes zijn heeeerlijk!
groetjes,
Wendy

[img]http://lb1f.lilypie.com/esSRp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

en waarom doet mijn handtekening het nou weer niet?? potverdepotver hij deed het eindelijk en nu…?

[img]http://lb1f.lilypie.com/esSRp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Mijn zoon is 5 maanden en gaat sinds een paar dagen om 18.00 naar bed. Hij is dan kapot. Hij wordt dan tussen 21.00-21.30 wakker voor de laatste fles en slaapt dan tot ongeveer 7.00. (wordt s’ nachts wel paar x wakker). Na de fles slaapt hij dan meestal nog een uur soms 2 maar ik zou willen dat hij zo lang zou slapen. Ik haat het om zo vroeg op te staan. Soms slaapt hij bij ons nog wel even door gelukkig, want ik sta liever niet voor 9.30 op.
Maar ik hoor verhalen van kinderen die om 5.00 wakker zijn, dus mag niet klagen.

22-12-2009 colin geboren