Late avondvoeding op mijn verzoek?

Onze dochter krijgt borstvoeding en ik geef op dit moment rond 22.30 een avondvoeding op mijn verzoek.
Dit in de hoop dat ze dan daarna een lange ruk maakt en bijv. 5 uur doorslaapt.
Helaas komt ze nog om 2.00 en om 5.00.
Wanneer ik de avondvoeding niet geef komt ze ook rond 2.00.
Ik blijf nog even doorgaan op deze manier in de hoop dat ze haar ritme gaat verschuiven,
maar krijg er een beetje een hard hoofd in.

Wat is jullie ervaring?

[img]Lilypie Eerste Verjaardag Ticker[img]

Hoi
mijn dochter kreeg ook bv, en sliep hooguit 5 uur. Ze sliep pas om twaalf uur echt, en kwam om 5 uur weer. Maar de eerste weken zaten er idd soms maar 3 uur tussen.
Nou ben ik geen expert op het gebied van bv, maar ik vind het niet zo vreemd klinken, ze is pas 4 weekjes.
Het is even aanpoten, maar dan heb je ook wat .
Succes
Boukje en Sarah

Lilypie First Birthday tickers

Hoi hoi,

Hier ook bv. Mijn moppie is bijna 8 maanden en die komt 's avonds rond 22:30 uur ook nog steeds op mijn verzoek hoor. Sowieso belangrijk als je je productie op pijl wilt houden om die late voeding er zo lang mogelijk in te houden. Mijn dochtertje slaapt sinds ongeveer 2 maanden 's nachts door na die late voeding tot een uur of half 6 soms half 7 (soms ook half 3, kan natuurlijk niet altijd feest zijn ) Nog even volhouden dus. Maar er zijn zat kindertjes die altijd een nachtvoeding nodig blijven hebben. En ook zat kindjes die kv krijgen en 's nachts komen. Kijk anders is op www.borstvoedingsforum.nl. Heel verhelderend en allemaal bv mama’s!
Succes!
groetjes,
Wendy

ik gaf met 4 weken ook nog bv. mijn ervaring was toen een half uur of een uur later bv geven dan kwam hij wel om 5 uur smorgens. dus als ik om 22.00 uur gaf dan kwam hij om 2 uur snachts. maar als ik om 23.00 uur gaf dan sliep hij wel door tot 5! dus je kunt het altijd even proberen de kraamzorg adviseerde mij al vanaf dag 1! weet niet waarom maar die kleintjes komen meestal standaard om 2 uur snachts als je ze om 22.00 uur voed ahahahahah waarschijnlijk breek je zijn nacht door waardoor hij weer aan een dagritme begint. succes ermee!

[img]http://lb1f.lilypie.com/K4vNp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

ik weet niet maar met 4 weken al doorslapen lijkt me erg jong. Ik gaf hier idd ook nog borstvoeding in die tijd en de laatste voeding deed ik rond 23-24 uur. Dat lukte vrij aardig. Ik weet het me niet meer precies te herinneren maar toen heeft hij ook wel eens doorgeslapen. Ach, volgens mij gaat dat met vallen en opstaan. Mijn zoontje nu bijna 7 mnd. wordt weer 's nachts wakker met een speen erin komt dat meestal wel goed. Maar je weet soms toch niet waar dat aan ligt. Baby mysterie!

a href=“http://lilypie.com/”>Lilypie First Birthday tickers</a

Dat was bij ons de reden waarom wij aan co-slapen deden. Ik werd ook elke 3 uur gewekt. Gewoon omdat borstvoeding veel lichter verteerbaar is dus ze sneller honger hebben. Ik gaf altijd borstvoeding op mijn dochters verzoek daarom lag ze ook tussen ons in. Zodra ze begon te huilen 2 knoopje van mijn pyama open en verder slapen. Dat heeft me veel gebroken nachten bespaard, maar toen ze 1,5 jaar werd en ik stopte met borstvoeding, wilde mevrouwtje niet in d’r eigen bed slapen, dat is/was wel een probleem. Maar idd 4 weken doorslapen op borstvoeding lijkt me erg onwaarschijnlijk!

Doorslapen lijkt me inderdaad onmogelijk en ook helemaal nog niet wenselijk.
Is ze nog veelte licht voor.
Ik bedoel 1 nachtvoeding ipv 2.

Heb wat gegoogled en kwam daar de tip tegen om haar in haar lichte slaap te wekken voor de avondvoeding. Dit heb ik nu een aantal keer geprobeerd en het lijkt te werken.
Maar euh… ik wil natuurlijk niet te vroeg juichen .

@malawimamajada: een co-sleeper lijkt me inderdaad voor sommige moederd ideaal. Helaas niet voor mij. We hebben in het begin rooming in geprobeerd maar dan deed ik 's nachts echt geen oog dicht. Van elk geluidje werd ik wakker, dus sliep ons dochtertje al snel op haar eigen kamertje.

[img]Lilypie Eerste Verjaardag Ticker[img]