Late avond voeding

Ik heb een vraag over de late avond voeding van uurtje of 22.00. Indy is nu 9,5 week en ze slaapt nu 1,5 week van 20.00 uur tot volgende ochtend 06.30 uur zonder er tussenin te eten. we hebben haar al proberen wakker te amken tegen uurtje of 23.00 uur maar dan wil ze geen flesje meer. Nu hoorde ik dat haar bloedsuikerspiegel dan laag ZOU KUNNEN worden…
Helup ben nu bang na dat ik dat he gehoord heb dat ik straks een bewusteloos kindje in bed heb liggen. Ik heb nog niet gemerkt dat ze er last van heeft of iets dergelijks. We proberen nu de laatste voeding te rekken tot uurtje of 21.00 uur maar das al best pittig want als ze eenmaal honger heeft dan is er geen houden meer aan.
Is het nu erg slecht voor d´r als ze nu al van uurtje of 20.00 tot de volgende ochtend slaapt?

Groetjes
Annemarie en Indy

Nou volgens mij niet, maar goed ik heb er verder geen ervaring mee eigenlijk. Misschien dat iemand het weet en anders effe het cb bellen.

Een van onze meisjes was ook met 3-3,5 maand van de laatste voeding af.

Volgens mij heb je niet zo snel een bewusteloos kindje in de wieg liggen hoor. Daar moet wel heel wat voor gebeuren lijkt me.

Wat je zou kunnen doen is de avondvoeding wat groter te maken. Weet niet wat ze nu krijgt. 180? 200? Ik zou er gewoon 30 of 60 bovenop doen en dan maar zien wat ze drinkt. Gaat ze in elk geval goed gevuld de nacht in.

En als je er niet helemaal gerust op bent, bel je desnoods je huisarts. Het consultatiebureau zou ik niet bellen als ik jou was, want die zaaien alleen maar paniek en daar word je alleen maar onzekerder van.

Groetekes, Sje

hahaha oke, ik heb een redelijk goed cb hier. Maar tuurlijk een huisarts weet dat ook.

ze krijgt nu 150 cc maar die krijgt ze niet altijd op. Vooral die laatste voeding niet. Maar ze groeit wel als kool.
Ik vind het ook zielig als ik haar wakker moet maken als ze echt lekker ligt te slapen om te eten. En slapend eten geven werkt helaas niet.