Hoi mensen, vinden jullie het krijgen van de tandjes ook net zo lastig als onze kleintjes? Ik word er doodmoe van.
Onze Michelle is nu 8,5 maanden. Het is al 2 weken piepen,kreunen, halfhuilen, overdag niet tot nauwelijks willen slapen, mama geen enkel momentje voor haarzelf gunnen. Ik denk dat we nu op het hoogtepunt zitten, vandaag wil ze de hele dag de speen al niet, ik mag mijn pink niet in haar mondje doen (normaal vond ze het wel lekker om even te knabbelen). Ik heb van dat spul om zere plekjes van het tandvlees in te smeren, dan verdoofd het een beetje, maar ik mag er helemaal niet bij van haar. Volgens mij krijgt ze er een heleboel tegelijk.
Het is nu 15 uur. Vanochtend om 6.45 is ze wakker geworden en vanmiddag heeft ze bij Godsgratie van 12.00 tot 12.45 uur geslapen. Dat kan toch ook niet goed voor haar zijn. Het is normaal zo;n lekker gezellig, lachebekje,maar nu…Liggen ho maar… Vanmiddag komt oma mee eten, mooi dan kan die mooi even lekker met haar bezig gaan. Ik heb zo’n zin om gewoon even de stad in te gaan zonder kind, maar dat zit er helaas vandaag niet in. Jammer!
Maar dan denk ik weer, die kleine meid heeft het veel lastiger dan jij. Alleen het is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO vermoeiend.
Gelukkig slaapt ze 's nachts nog wel goed.
Hoe lang duurt dit nog???
Groetjes, natascha en michelle