Lastig hoor die tandjes!

Hoi mensen, vinden jullie het krijgen van de tandjes ook net zo lastig als onze kleintjes? Ik word er doodmoe van.
Onze Michelle is nu 8,5 maanden. Het is al 2 weken piepen,kreunen, halfhuilen, overdag niet tot nauwelijks willen slapen, mama geen enkel momentje voor haarzelf gunnen. Ik denk dat we nu op het hoogtepunt zitten, vandaag wil ze de hele dag de speen al niet, ik mag mijn pink niet in haar mondje doen (normaal vond ze het wel lekker om even te knabbelen). Ik heb van dat spul om zere plekjes van het tandvlees in te smeren, dan verdoofd het een beetje, maar ik mag er helemaal niet bij van haar. Volgens mij krijgt ze er een heleboel tegelijk.
Het is nu 15 uur. Vanochtend om 6.45 is ze wakker geworden en vanmiddag heeft ze bij Godsgratie van 12.00 tot 12.45 uur geslapen. Dat kan toch ook niet goed voor haar zijn. Het is normaal zo;n lekker gezellig, lachebekje,maar nu…Liggen ho maar… Vanmiddag komt oma mee eten, mooi dan kan die mooi even lekker met haar bezig gaan. Ik heb zo’n zin om gewoon even de stad in te gaan zonder kind, maar dat zit er helaas vandaag niet in. Jammer!
Maar dan denk ik weer, die kleine meid heeft het veel lastiger dan jij. Alleen het is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO vermoeiend.
Gelukkig slaapt ze 's nachts nog wel goed.

Hoe lang duurt dit nog???

Groetjes, natascha en michelle

Daar is geen peil op te trekken hoe lang dat nog duurt, hoop voor Michelle en voor jou dat ze heel snel door zijn.
En een koude bijtring wil ze die ook niet?

Mooie naam trouwens

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wij geven hier heel consequent chamodent ook als ze minder last heeft. Dat werkt heel goed en als ze er bijna zijn en ze heeft echt veel pijn dan geven we voor de nacht pcm want als je al moe bent is pijn nog erger en zo heeft ze in iedergeval een goede nachtrust.

Groetjes,

Michèle

Hoi Natascha,

Rond de 8/8,5 maand zitten ze ook vaak in een ontwikkelsprongetje. Hier kan ze dus ook last van hebben…zou dan dus combinatie zijn van tandjes en dat ze in een sprong zit. Mijn zoontje had dit ook rond de 8 maanden. Hij kreeg toen 2 nieuwe tandjes (boven) en is ongeveer 1,5 week echt uit zijn doen geweest. Heel erg huilerig, alleen maar bij mama willen zijn (vond zelfs papa niet meer fijn), slecht slapen etc. In totaal heeft het denk ik ongeveer 2 weken bij ons geduurd en toen was hij weer de oude. Hij had overigens toen ook verhoging en koorts. Beetje steeds rond de 38 graden en daarboven.

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ook bij ons is het flink feest geweest, 2 weken lang.
Hij heeft in die tijd 1 tand gekregen en de tweede is nu zo goed als door…
N uis het al weer 3 dagen bal met het slapen 's avonds, verlatingsangst…
Maar… papa heeft hem nu op bed gelegd en hij slaapt:D
Rustig avondje hoop ik ok!

Heel veel sterkte ermee, en neem rustig even wat tijd voor jezelf, je dochter even bij de oppas, en jij even opladen!
Liefs, Anne

En afgelopen nacht is de tweede doorgekomen!
Heb ongeveer de hele nacht niet geslapen, omdat meneer steeds heel hard begon te huilen.
Ik dacht eigenlijk dat zijn tanden al over waren, dus dacht er helemaal niet aan, dacht dat hij weer last had van verlatingsangst.
Dus pas om 6 uur vanochtend had mijn vriend zoiets van, hmmmm… heb je al wat op die tanden gesmeerd?? Uhm. nee…!! Echt dom!!!
Hebben we hem een zetpil gegeven, maar daarna was hij zo wakker dat hij niet verder ging slapen…
Pff… en mama heeft haar slaap even heel hard nodig op dit moment
Liefs, Anne

Al een kies voor Bo! Dat gaat snel nu met je mannetje zijn tanden!

Nou hier ook een hele zielige nacht. Oh wat had Dani een pijn. Hij heeft al 2 nachten erg onrustig geslapen en gisteravond werd hij rond 23.00 wakker, hard huilen en echt schreeuwen…ik heb hem zo nog nooit gezien. Ik dacht eerst aan krampen, dus met hem lopen, hij werd wakker, maar bleef echt schreeuwen…dus was zeker geen aandacht. Op een gegeven moment zijn luier verschoond en zijn billen waren vuurrood…en het deed zo’n pijn bij hem. Elke keer als ik het aanraakte was het gillen. Schone luier en weer in bedje gelegd. Uiteindelijk is hij weer in slaap gevallen, maar werd steeds even huilend wakker…zo sneu. Ik heb nog geen nieuwe tandjes kunnen ontdekken…ik hoop dat ze vandaag doorkomen, want dit is echt zielig. Hij zit vandaag op KDV, maar vanmiddag maar even lekker zonder luier laten lopen. Misschien dat dit iets helpt!!

Wil, Anne en andere meiden hopelijk binnenkort weer betere nachten!!

[img]http://b1.lilypie.com/2WgQp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Dani heeft nu 2 tandjes onder en 4 boven. Ik heb nog geen nieuwe kunnen ontdekken, maar wie weet is er nog wel iets onderweg (gezien zijn klachten).

Hopen maar dat je er snel vanaf ben dan
Seth heeft nog maar 2 tanden, dus hard gaat het niet echt.
Hij heeft nu ook ineens een flinke snotneus, en wat verhoging.
Hij kwijlt ook nogsteeds als een gek.
Misschien komen er toch nog meer tanden?? kan ze alleen nog niet intdekken.
Hij speelt gelukkig wel lekker (Met zijn nieuwe loopwagentje, hij loopt er nog niet achter hoor).
En ik voel me ook niet echt moe nog. Maar merk wel dat ik gewoon niet zoveel kan hebben. Dus hij moet niet te lastig zijn
Succes ermee meiden!!
Liefs, Anne

Sterkte dames, met jullie kereltjes en hun tandjespijn! Hopen dat het vannacht beter gaat.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou, maar hopen op een betere nacht vannacht, dames! Wel een hot item veel babies zijn er vannacht er voor gegaan! haha!

Bij Nora wringt de kies ook nog steeds. Die is wat breder, de randjes zijn door maar het midden nog niet, duurt gewoon best lang al met al. Goddank slaapt Nora snachts bijna altijd goed, dus die zorg heb ik er niet bij.

Wat dachten jullie van een middagdutje als die kleintjes slapen??? eeb beetje inhalen kan nooit kwaad. In elk geval niet na zo’n nacht in de slaapjes het huishouden gaan doen, he, even lekker ontspannen!

Liefs!

Ja, die kan ik nu wel gebruiken!!
Helaas helaas slaapt Seth meestal maar half à 3 kwartier, dus als ik lig en net in slaap val dan is meneer alweer wakker, dus daar wordt het niet beter van…
Dus ik zo heel even aan de studie… Moet ook gebeuren:S
Liefs, Anne

kailani heeft ook erg last van haar tantjes (gehad)
ze heeft nu haar eerste tantjes (2 tegelijk ) bijna helemaal door
ze slaapt nu ook weer beter… en mama ook
gebruik ook druppeltjes (van vsm) bijtring wil ze ook wel maar hoeft niet ze stopt alles in haar mond ze graait na als en gaat in een weg haar mond in…

en lalala: slapen doet kailani ook niet lang halfuurtje 3kwartier max ja ma nu gaat ze sins 2 weken na de onthaal moeder en slaapt ze daar smiddags gewoon 2uur aan een stuk en smiddags soms nog een uur

[img]http://m1.lilypie.com/UxS2p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />