Last van de klok?

Hebben jullie kindjes last van het verzetten van de klok? Eef wel. Ze gaat gewoon om 19.30 uur nieuwe tijd naar bed, maar is dan totaal niet moe. Voor haar gevoel/bioritme is het dan 18.30 uur. Ze kletst dan wat, maar uiteindelijk wordt dat huilen. Gisteren en vandaag ook. Houden jullie wel gewoon de normale slaaptijd aan, of passen jullie het ritme langzaam aan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Rico had er gisteren wel veel moeite mee maar of het door de klok komt weet ik niet.
het is natuurlijk nog licht buiten dan, dus dat ziet ie, en vind ie raar denk ik om dan te moeten slapen.
misschien is dat bij Eef ook het geval?
Vandaag ging het wel goed maar ja die was ook helemaal gesloopt vandaag

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier nog een wakker kindje wat er last van heeft. Wij hebben gisteren en vandaag gewoon met alles meteen de nieuwe tijden aangehouden. We hadden zoiets van dan went hij er het snelste aan. Eten en middagslaap gaat prima, maar s’avonds ligt hij klaarwakker in zijn bed. Gelukkig niet huilen maar gewoon brabbelen, maar toch. Hij gaat gewoon zoals altijd half 8 naar bed, maar ja voorheen was het dan natuurlijk pas half 7. Zowel gisteren als vandaag sliep hij pas om kwart voor 9.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hij ons was het gister ook feest 's avonds, hij heeft ruim een uur gehuild!
Vandaag ging het prima, gelukkig, en ging hij gelijk slapen.

Hij sliep al een tijdje weer 2x per dag, maar vandaag hebben we hem maar 1x laten slapen, dus hij was erg moe, misschien dat dat ook mee speelde.

Ik zou gewoon het nieuwe ritme aanhouden.
Heeft ze misschien last van het licht? dan zou je het iets donkerder kunnen maken in de kamer.
Anders nog een paar dagen vol houden, het kan namelijk wel een paar dagen duren voor ze helemaal gewend is.
Succes!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hier had hij er denk ik ook wel een beetje last van, maar niet zo erg.
Mss ligt het idd aan het licht?
Wij namen onmiddelijk het nieuwe uur aan, voor het eet en slaap ritme.
Ik denk dat dat voor ons allen het makkelijkste werkt, al heb ik er toch wel meer last van.

Liefs
Tanja

wij hebben ook alles opdezelfde tijden gehouden,
ja waarom niet eigenlijk.
heb er niet eens bij nagedacht

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nora heeft nergens last van gehad, de eerste avond hebben we haar om kwart voor 8 naar bed gedaan. (normaal tussen 7 en half 8) Gister alweer om kwart over 7 en ze sliep vrijwel direct. Vanochtend moest ik haar wel wakker maken om kwart voor 7. Nora gedraagt zich de laatste weken echt voorbeeldig! Geen divagedrag, eet goed slaapt goed, ben benieuwd hoe lang het duurt, maar for now ben ik alleen maar heel dankbaar!

Ikzelf daarentegen, heb best wel last van de klok. Vanochtend voelde het echt als kwart voor 7 toen ik op mn werk aankwam… En gisteravond kon ik niet slapen…
Nou, we wennen er wel weer aan!

liefs

Joey en Jessey liggen wel wat langer wakker, maar echt last hebben ze er niet van. Joey speelt gewoon een half uur langer in bed met veel lawaai erbij, en misschien is dat wel de reden waardoor Jessey ook wat langer wakker is. Het zal hier inderdaat door het licht komen. Gelukkig huilen ze niet en hoef ik er ook niet heen!
Ik heb er zelf wel last van, maar dan 's avonds! Ik ben echt een wintermens en vind niets zo heerlijk als eendonkere avond! Nu blijft het zo lang licht dat is pas veel later een beetje dat fijne avond-gevoel krijg… Vind er nooit wat aan als die klok weer verzet word naar de zomertijd! Andersom ben ik altijd helemaal blij haha!

Lilypie First Birthday tickers

Erik ligt ook lang wakker 's avonds. Eerder ging 'ie om 19.00 uur direct slapen, nu duurt het wel tot 19.45 uur voordat 'ie slaapt. Hij huilt dan niet, maar kletst wat. We houden gewoon dezelfde tijden aan voor eten en slapen. Het lijkt me dat ze dan het snelst gewend zijn (bij een jetlag adviseren ze hetzelfde tenslotte).

Groetjes,
M

[img]http://b2.lilypie.com/89Wep1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Hier gelukkig geen problemen. Nick slaapt gewoon rond normale tijd in en wordt smorgens zelfs iets later wakker. Heerlijk!!

Groetjes Bianca

Ook hier gelukkig geen problemen en net als bij Bianca wordt hij iets later wakker

Evn afkloppen want ik voel de bui l weer hangen nu ik dit neer type

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Vriendjes Tim en Jurian doen elkaar weer lekker na… Toch blijf ik deze tijden handhaven en ga ik er niet mee rommelen. Dan ligt hij maar poosje wakker …

Hebben Jurian en Tim weer te veel met elkaar gesproken

Ik ga idd ook niks aan de tijden doen. Gewoon zo laten dan wennen ze er het snelste aan. En eten etc gaat prima, dus het eerder in slaap vallen komt ook vanzelf wel weer.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Dan moeten die boys de mama’s de volgende keer inseinen zodat de mama’s ook met elkaar kunnen kletsen

Ik doe Sanne nu om 19.15 uur op bed. Voorheen was ze om 18.30 al moe. Maar we hebben haar nu eindelijk op 1 slaapje. Gisteravond leek het alsof ze nog niet moe was. Ze lachte nog toen ik zei, slaap lekker, maar ik heb haar niet meer gehoord. En vanochtend heb ik haar maar wakker gemaakt om 7.30. IK VIND HET HEERLIJK. De hele wintertijd was ze zo vroeg wakker elke keer. Natuurlijk heb ik nu het “geluk” dat ik niet meer op tijd sta 's ochtends. Ik hou dezelfde tijden aan. En ik hoop dat ze zo lang blijft slapen! Maar ik hoor op het KDV ook dat kindjes nu langer slapen.
Vanavond om 19 uur proberen. Ik vind die wintertijd erger hoor.

Groetjes Carolien

Haha idd mini-boy

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Hier is het 19.00 naar bed en 19.30/19.45 lights out. Maar ik moet zeggen ze is heel moe op het moment. Ik moet haar wakker maken 's morgens. Ze is heel erg geestelijk aan het groeien, veel bezig met woordjes en zo.

Groetjes,

Michèle

Bij ons was het vanochtend tegen achten. Eva slaapt wel langer door. Gisteren heeft ze wel lang gehuild. Nu is het stil. Wij houden ook de gewone tijden aan, dan went ze het snelst. Ik hoop dat ze dat langere slapen volhoudt, zalig! Vorige keer werd het steeds vroeger…Ze heeft wel alweer nachten doorgeslapen, dus dat is mooi!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier is het ook doorslapen gelukkig al hoor ik haar wel soms huilen of piepen in der slaap. Maar ik hoef niet te lopen goddank

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Hier ook gewoon dezelfde tijden aangehouden met slapen.
De oudste gaat altijd tegen 19.00 op bed en de jongste om 18.00.
Zijn dan allebei afgedraaid en hoor je ook niet meer.
s morgens allebei tussen 6/half 7 wakker, net als voorheen.

Groetjes Lisan.