Last Christmas

Het is toch niet waar he? Ik heb het daarstraks weer voor het eerst gehoord toen ik op het werk zat: Last Christmas van Wham! Het is toch niet te geloven? Het is 21 november! Het duurt niet lang meer voordat we dat stinklied (wat dat is het vind ik) met Pasen horen! Waarom moet alles toch allemaal zo vroeg? Pepernoten in augustus en nu dit weer…De tijd gaat al zo snel! Ik ben nog helemaal in de Sint-mood, laat de kerst nog maar even wachten!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Over minder dan 6 weken is het al kerst hoor Zonder dollen, het is inderdaad nog te vroeg. Na sinterklaas mag het losbarsten, maar nu nog even niet. Ik was afgelopen zondag op de winter fair van Margriet en daar ook al kerstbomen en kerstmuziek; vond het ook niets.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Helaas is dit wel zo, zit zelf in de kerstballenbranche, en vanaf juni (!!)
beginnen wij al met uitleveren, met name in de landen ook waar ze geen Sinterklaas kennen bv in Duitsland, moet je daar komen daar is het nog veel erger dan hier (in oktober staat alles al in kerstsfeer)
Mensen vinden de kerst een hele gezellige tijd en maken het gezellig in huis,
of het nu geld kost of niet… (voor ons mogen ze natuurlijk goed inkopen haha)

Zo zal het ook met de muziek gaan (haha) , en idd wat Mriek zegt, nog 6 weken…
dan is het ook al kerst.

De eerste verlichtingen in ons dorp staan er al weer hoor, het wordt steeds vroeger, en iss Sinterklaas moet nog komen…

Vind dit ook wel jammer, want Sinterklaas blijft een kinderfeest he, daar kan geen kerst tegenop…
Maar nogmaals, werk zelf in die branche, moet je naar de Intratuinen komen, die staan ook al weken in de kerstsfeer…

Aanrader voor degene die in het oosten van het land wonen: Intratuin Duiven of Intratuin Lochem… blijft ieder jaar een topper!!

Wisten jullie dat we vanaf volgende week alweer overgaan in de voorjaars/pasen accessoires?? En dat bij ons de eerste week december de klanten weer komen voor de bestellingen kerst 2012???

Groeten,

Hier in de straat heb ik er al een paar gezien die de kerstboom al hebben staan! Verschrikkelijk! Ik vindt kerstdagen super gezellig, en vooral de kerstboom weer op mag… maar dat duurt hier nog wel even hoor!

Liefs, Melanie

Ik vind kerst ook erg gezellig, met boom en lichtjes. En bij ons in het centrum hangen ook al lampjes, echt sfeervol. Dat vind ik ook een beetje bij wintermaanden horen, maar die liedjes, dat vind ik toch wel erg snel!

Nu al bezig met Pasen? Jeeeee! Wel leuk om te lezen hoe dat allemaal werkt. Ik ben ook dol op Intratuin trouwens, loop er nooit weg zonder iets te kopen! Het ziet er zo mooi uit allemaal en in Nuenen hebben ze een tek speelpaleis voor kids! Eva gaat er dus ook graag heen!

Enne…inderdaad, al over 6 weken is het kerst…gaat heel snel nu!

Groetjes Rainbow

op het station in den bosch,hangen nu al kersttakken en sterren, die hebben sinterklaas compleet overgeslagen hahaha,
en ja ik hoorde het nummer vandaag ookal toen ik in de wagen zit… maar ja het is toch best lekker om ff mee te bleruhh…tegen de tijd dat het echt kerst is,zet ik de radio af als het komt, want dan heb ik het al 100.000x teveel gehoord hahhahaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha, de ERGSTE: all I want for X-mas is youuuuuuuu van Mariah Carry! AAAAAAAAA, BRAAK!

Groetjes Rainbow

“Driving home for Christmas, yeah…” Pompiedom, tralala. Die is wél leuk

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha, wij leveren artikelen voor in kerstpakketten, in februari is de kerstpakkettenbeurs, daarvoor al moeten wij informatie en monsters hebben van de nieuwe artikelen… Eind januari begint voor ons het nieuwe seizoen!

Groetjes mama Jade

Moet er nog ff niet aan denken zeg. Ik zit vanaf week 40 elk jaar al in de kerstsfeer want dan beginnen wij in de winkel met de kerstpresentatie. Wel rustig aan iedere keer een stelling erbij. Dan krijg je de hele dag commentaar dat mensen het nergens op vinden slaan dat er nu al met kerstartikelen word begonnen. Persoonlijk vind ik het ook wel vroeg maar ik vraag me wel af wat er anders in onze seizoensafdeling zou moeten staan. De ruimte is te groot om te vullen met sinterklaasartikelen oid. maar het duurt bij ons ook wel een aantal weken voordat alles compleet is opgebouwd. Afgelopen week heb ik de laatste nieuwe artikelen gevuld. Nu alleen nog ouwe afgeprijsde rommel. Persoonlijk vnd ik het wel fijn om vroeg te beginnen omdat het dan klaar is voor de grootste drukte. straks is dat gewoon niet meer mogelijk overdag en 's avonds is het te duur want dan zouden we zo 2 weken lang elke avond moeten werken daaraan. Heb ik ook niet zo veel terk in.
En vlak voor kerst word je weer verrot gescholden omdat dingen niet meer voorradig zijn. Tja denk ik dan het ligt er allemaal lang zat. onze laatste kertsartikelen komen voor sinterklaas binnen, daarna is het gewoon leegverkopen.
Maar pepernoten in augustus vind ik echt nergens op slaan. Dat kan best wel wat later. Zoveel werk is dat nou ook weer niet dat dat al zo vroeg moet.
Ik vind het harstikke leuk om te doen hoor maar die muziek is echt vreselijk vind ik.
Maar ja die sinterklaasliedjes komen nu ook wel m’n neus uit onderhand. En dit jaar hoor ik ze thuis geregeld want Rens kent er al een hoop.
Ben altijd blij als er in januari weer gewone muziek klinkt in de winkel.

wat leuk mama Jade en moon 1983 ,
dat jullie ook in de "kerst"zitten.
Idd op het laatste moment lopen mensen te klagen dat er niks meer is,
tja, idd hadden ze iets eerder moeten komen.

Wij leveren nu onwijs veel nabestellingen, in NL is het altijd later dan de
buitenlandse landen (zoals DL / Frankrijk GB etc…) Maar voor ons zijn het alleen maar na en na en nabestellingen.

Welke winkel werk jij dan moon 1983 een intratuin?
Groeten,

@Mamavan2kids Nee ik werk in een warenhuis.

Groetjes Ramona