Lars na 1 behandeling

Zoals sommige van jullie wel meegelezen hebben, tobben we al heel lang met lars, ik kreeg van een van de moeders hier een tip om toch eens een osteophaat op te zoekn.
Ik was best bang voor wat hij zou gaan doen, maar toch de stoute schoenen aangetrokken.
We konden al snel terecht, en na een check up kwam, de beste man erachter dat onze kleine man een kleine afwijking in zijn schedel heeft(iets wat wij aleerder hadden aangegeven op het cb)
Er schijnt dan een soort foute verdeling van druk op het hoofd te zitten waardoor hij niet goed in zijn vel zit.
Lars gilde het uit tijdens de behandeling(ik van binnen ook) maar ik moet zeggen het gaat iets beter , maandag mogen we weer ben benieuwd.
Wat mij overigens wel erg tegenviel was de reactie van het cb, toen ik vertelde dat we na een jaar lang tobben naar deze man gingen reageerde ze "ach het is niet bewezen hoor"nou ja zeg in plaats van dat ze zeggen fijn voor jullie.
maar goed bedankt moeders voor de tips, wij krijgen langzaam aan ons mannetje weer vrolijk terug

Hoi,

Soms heb je heel veel aan het cb en soms geven ze antwoorden en reactie waarvan je denk nou ja en bedankt hoor.

Ik moet zeggen dat de verplegers (zusters) hulpen ik weet niet hoe je ze moet noemen hier meegaander en duidelijker zijn en betere adviezen geven dan de artsen. Ik ga altijd met een filter in mijn hoofd naar de arts. En eerlijk soms vertel ik daar ook niet altijd alles.

Maar goed ik ben heel blij dat de osteopaat een uitkomst is. zo te lezen helpt het. Gewoon door gaan dus.

Groetjes

lon106

Jeetje heftig verhaal meid, veel sterkte voor jou en je mannetje knuffel Mandy m/v Selina

he wat goed!!! Ik ben heel erg benieuwd hoe de volgende afspraak verloopt!
Hier werd het zelfs aangegeven door het cb om daar naar toe te gaan!

Mijn man is nu onderweg met lars naar de ostheopaat.
Ik ben blij dat ik niet mee hoef, vond het zo zielig om hem zo te horen.
Dus ben erg benieuwd hoe onze kleine man er nu op reageerd.
ben er in gedachte wel bij

Hoe is het vandaag gegaan? Al wat beter?

Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat met Lars. Ons zoontje Tigo gaat naar een manueel therpeut, het ging een poos goed, maar nadat hij ziek is geweest, had hij weer een terugval, veel huilen, vaak wakker 's nachts, niet willen drinken enzo, nu vandaag weer een behandeling gehad, ook hij gilt het dan uit en ik breek van binnen, maar ik merk altijd gelijk verschil. Het komt allemaal goed! Succes!

Groetjes Verna

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

yes yes yes we hoeven niet meer terug.
Mijn man is geweest en het huilen duurde deze keer maar 5 minuten.
Wel lachen hoor, onze kleine man zat die man echt aan te kijken of hij zeggen wou zeg blijf jij is effe van mij af.
nu even kijken hoe hij er deze keer op reageerd want de vorige keer was hij 3 dagen van slag

En hoe gaat het nu met Lars? Heb je het idee of gevoel dat het sukkelen nu eindelijk voorbij is?