Langs luier poepen

Hoi,

Mijn zoontje is nu 17 maanden en als hij moet poepen gaat het 9 van de 10 keer erlangs.
Hij heeft ook meestal wel vrij dunne ontlasting anders hadden we natuurlijk dit probleem niet.
Ik gebruik luiers van het merk pampers.
Heeft iemand nog tips of iedeen voor mij want ik word er een beetje moedeloos van dat ik hem elke keer helemaal moet verschonen als hij gepoept heeft.

Diana.

Kan het zijn dat hij een net te grote maat luier aan heeft? Of dat zijn rompertjes te groot zijn en dat die de luier niet strak genoeg tegen de billen aan drukken?

Groetekes, Sje

Jordy heeft dit ook afentoe … Echt een opplossing heb ik niet maar ik doe altijd een boxershortje over de pamper heen met lange pijpjes dit wil wel eens helpen zodat het niet langs zn beentjes loopt maar echt een oplossing is het niet hij heeft dit gelukkig niet zo vaak … Maar dit is inderdaad een heel vervelend probleem vooral als je even de deur uit moet he… Nouja mischien heeft iemand anders de gouden tip voor je ik hoop het…

Veel liefs joyce

joyce

nou ik ken het ook ja ik heb het met mn zoonzje van net 7 weken en idd de luier is best wel een beetje groot geloof ik maar er zijn geen kleinere luiers dus dat is al vrij vervellend ik weet ook niet wat ik er aan kan doen moet hem soms wel 3x per dag verschonnen ba word er soms wel moe van hoor vooral als het s’nachts gebeurt.

[/url]

en mama van de tweeling Max en Romy van 22.09.2008

Ik had van de week met het cb gebeld en nu blijkt dat justin veel te veel drinkt, meer als een liter per dag. Nu moet hij minder gaan drinken en anders langs de kinderarts.
Nu zat ikzelf te denken dat als hij zoveel drinkt dat zijn ontlasting ook dunner word en dat het daarom er elke keer langsgaat.

Diana.