Langs elkaar heen leven!

Ik baal op dit moment even, Ik vind dat ik en mijn man best veel langs elkaar heen leven op dit moment ivm werk. Hij werkt veel smiddags en savonds, ik dus gewoon kantoortijden, we zien elkaar eigenlijk alleen tijdens de lunch, van 12 tot 13:30! Hij gaat het weekend ook nog naar school, dus vind het op dit moment echt even ontzettend balen!

Da’s inderdaad moeilijk en niet leuk. Is daar niets op te verzinnen? En wat vindt manlief ervan, baalt hij ook? In ieder geval met hem over praten hè, misschien dat er een oplossing te vinden is. Sterkte!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Oeh das minder. Kun je er niet met hem over praten want dit is niks.

Groetjes,

Michèle

Ja meestal loop zo’n discussie niet helemaal goed af, want hij voelt zich aangevallen, omdat ik zeg dat we te weinig tijd samen besteden, omdat hij wel gewoon moet/ wil werken om brood op de plank te brengen! Dus een beetje gefrustreerd!

Oh wat ouderwets zeg. Misschien anders brengen?? Etentje samen en zo en het er dan over hebben?? En dan geen verwijten maar bezsorgdheid uiten. dat wil nog wel eens helpen bij een man

Groetjes,

Michèle

Hahahah ja michele lekker ouderwets, het is wel een Afrikaan he hihihih Mannen moeten hier “providen” en dus brood op de plank brengen, huis huren/kopen etc.! Vind ik niet erg, maar goed als dat weken achter elkaar zo gaat, heb amper tijd om adem te halen, en niet eens tijd om rustig te kletsen, nou ja als ik tot 2 uur op wil blijven dan! Nou laat dan maar zitten, moet er wel weer rond 6:30 uit voor werk! Pfff effe tijdelijk moeilijk, en soms komt het stoom uit me oren, maar goed, even verstand op nul maar!

Jee, wat vervelend…

Is dat een blijvend iets of is hij snel klaar met school?

En wat Michèle zegt: niet verwijtend spreken maar bezorgdheid uitspreken. Dan voelt de man zich niet zo snel aangevallen en valt er meestal meer te bereiken. Meestal zeg ik, want sommige mannen…

Sterkte!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

@ Malawimamajada, daarom zeg ik verwijt niet maar uit bezorgdheid. Geef aan dat je als zijn vrouw ook zijn aandacht en genegenheid nodig hebt en dat je bang bent dat jullie verwijderen, dat je begijpt hoe hij denkt maar dat je ook behoefte hebt aan meer dan alleen materie bla bla bla

Groetjes,

Michèle

Kan me heel goed voorstellen dat je van de situatie baalt. Idd was mijn eerste gedachte ook probeer er met hem over te praten. Maar dan niet in de zin van aanvallen, maar idd bezorgdheid en praten over hoe dit op te lossen. Hoop voor jullie dat dit gaat lukken en dat julllie er samen uitkomen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

hahaha ow mannen voelen zich altijd meteen op die lange tenen getrapt…
denk er inderdaad ff goed over na hoe je het brengt, vaak in de toon … zit het wonder al !!!
want als jij er van baalt, begin je het gesprek misschien al op een geirriteerde manier,
wat te snappen is, want het is natuurlijk not funny dat je elkaar alleen zo tijdens de lunch ziet …maar ja hij is natuurlijk opgegroeid in een andere cultuur, die bij hem sterk erin zit, en dan is hij met zo’n voortvarende welgesnavelde nederlandse getrouwt (hihihii ! … da’s ook nie niks) wij zijn altijd van, nou ik gooi het ff op tafel…maar ja misschien moet je de ‘afrikaanse manier proberen’ zet hem wat lekker voor…etentje voor 2 , dan ff een keer later opblijven, of smiddags, lunchjes met ‘candlelight for 2’… en dan TJAKKKAAAA…

Pippy is geboren 17.07.2009

Sascha; hij moet nog tot Januari als alles goed gaat!
Sugars; hahahah ja idd, moeilijke man hoor! Dit weekend (vooral zondag) heeft hij wel echt zijn best gedaan. Hij was om 12 uur s middags thuis en heeft de hele middag met J gespeeld en dat doet hij normaal niet!

Gelukkig hoeft hij niet lang meer naar school.
Wel erg lief dat hij gisteren zo lang met J gespeeld heeft.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

J zeker ook in de wolken???

Groetjes,

Michèle

Nou, het duurt nog ff maar hopelijk is hij in januari echt klaar en hebben jullie meer tijd met z’n drietjes!

J. was vast erg blij gisteren!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

J vond het wel super leuk jah!