Lange vingers

hoi allemaal,

Zoals jullie weten heeft Jayda exceem en is dus allergisch voor kippeneiwit in geringe mate en ze reageert heftig op de potjes fruit van Olvarit waarmee we ook gestopt zijn. Maar ze bleef uitslag houden is getest op bepaalde fruitsoorten niets aan de hand zeggen ze.
Gelukkig maar, maar ja wat heeft ze dan zou je zeggen…
Toen zijn we vrijdag gestopt met het geven van lange vingers had gehoord dat daar kippeneiwit in zat.
En raad eens wat, Jayda haar huidje is bultvrij, nogwel droog maar ze krabbelt heen erg weinig of bijna niet meer…zouden we dan nu toch de boosdoener hebben gevond wie zal het zeggen???

groetjes Diana

Nou Diana, dat is toch geweldig dat je nu weet waar het misschien aan ligt. Dan is je dochter in ieder geval even vrij van jeuk en bultjes. Ikzelf heb exceem en er is niks zo vervelend als jeuk. Als je eenmaal gaat krabben dan is het echt super vervelend. Die lange vingers dus maar de deur uit. Ben je wel al eens bij een dermatoloog geweest ? Ik heb exceem over gehouden van mijn kappersopleiding en ben toen bij een dermatoloog geweest en die testen die ze doen zijn echt super. Je weet binnen 3 dagen waar je nog meer allergisch voor bent.
Veel suc6.
Liefs Natasja

lekker joh beetje duidelijk heid !!
het schijnt dat je kinderen onder de 4 nog niet goed kan testen op
alergieen
tenminste dat is mij toen gezegd door iemand die ook kindje had met exeem
weet niet of dat inmiddels is veranderd de medici staat voor niets natuurlijk

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 3mnd