Lange vinger?

Joey wil nog steeds geen liga of rijstewafel, maar ik wou hem toch eens een extra’tje geven. Hij heeft net een lange vinger (koekje) gehad, en die vond hij wel lekker Ga ik natuurlijk geen gewoonte van maken, want er zit een beste laag suiker op, maar misschien dat hij nu ook liga ga eten… Iemand haar kindje al eens een lange vinger gegeven? Of ben ik nu een hele slechte moeder…?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha nee nog niet enne dat maakt je niet meteen een slechte moeder.

Ik heb wel naar de nijntje koekjes staan kijken vanaf 8 maanden (wij zijn iets verder natuurlijk) Maar morgan krijgt nog een 15.00 fles dus nog even geen koekjes en diksap

Groetjes,

Michèle

Nee hoor je bent zeker geen slechte moeder als je hem eens een lange vinger geeft. Gewoon op je gevoel afgaan en als jij het niet erg vind dat hij af en toe een lange vinger eet dan is dat toch prima.

Ik doe het zelf nog niet, omdat ik vind dat er teveel suiker opzit en er voldoende alternatieven zijn. Tim eet alles wat je hem voorzet, maar koekjes daar heeft hij heel lang alleen maar meegespeeld en bijna niks van gegeten. Ik gaf hem altijd van die Bambix koekjes. Daar ben ik dus mee gestopt en hij deed het er prima op zonder koekje. Totdat ik op de creche hoorde dat hij liga zo lekker vond. Toen ben ik die gaan kopen en die gaan er echt zo in bij hem.

Hier dus nog even geen lange vingers.

Groetjes,
Sandra

Ik heb lange vingers zolang mogelijk uitgesteld. Ze waren hier altijd blij met rozijntjes, peuterkoekjes en rijstwafels.
Zoet kan nog lang genoeg.

Groetekes, Sje

Lindsey krijgt ook af en toe een lange vinger.
Ik zie het eigenlijk als een gebakje, dat eet je zelf ook niet elke dag… toch?!
Gelukkig eet ze ook liga en rijstewafel en beschuit, maar ook Lindsey is inmiddels ietsje verder. Wat mij opviel is dat ze het op een gegeven moment opeens snappen wat ze ermee moeten doen. Ik probeerde het om de paar dagen en op een gegeven moment ging ze lekker zitten knabbelen.

liefs,
Rinske

Ha ha ha dan heeft zij waarschijnlijk al een paar tanden. Hier zou het een mierzoete kliederboel worden

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

ik ben ook geen voorstander van zoet hoor, en heb ook erg getwijfeld over die lange vingers. Maar van de alternatieven wil Joey niks weten, hij pakt ze vaak niet eens aan! Ik hoop dat hij na die lange vinger begrijpt dat koekjes bedoeld zijn om op te eten. Misschien vanmiddag of anders morgen probeer ik weer een liga.
ik heb verder soepstengel, rijstewafeltjes, liga en broodkorst geprobeerd, maar hij pakt hem soms aan, kijkt er naar en begint dan wild met zijn armen te slaan waardoor het koekje aan de andere kant van de kamer beland…:S

Groetje Anouk

dat klopt ja, d’r tweede ondertandje is inmiddels ook door, dat zal zeker schelen…
moet wel zeggen dat ook bij haar dr hele toetje onderzit, vooral bij de liga’s is het een behoorlijk plakbende

liefs,
Rinske

hoi
Ik heb ook al eens een lange vinger gegeven, viel erg in de smaak!!
Hier is het ook de grootste kliederboel bij een liga! komt tussen haar vingers door en zit echt overal…
groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hou maar op liga krijgt ze alleen als ze in een hydrofiele luier gewikkeld zit en die gaat daarna meteen in een emmer water en Morgan ook bijna. Ik heb geen smetvrees, maar je krijgt dat spul niet meer uit de kleren anders.

Enne morgan is nog met de eerste ondertand bezig, nr is er nog niet.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Vanaf het moment dat Tim een koekje krijgt laat ik het hem al zelf eten. En idd was dat in het begin een grote kliederzooi. Af en toe een hapje, dan weer spelen en de vieze handen inclusief koekje overal aan smeren. Nu gaat het koek eten wel heel goed en heb ik aan een slab genoeg.

Groetjes,
Sandra

Dylano krijgt met zijn liga ook een hydrofiel luier om maar krijg het er in de was wel goed uit gelukkig. Een slab is inderdaad niet genoeg hahaha

Groetjes Michelle

Als de gewone kinder-liga niet in de smaak valt:
De Liga Evergreen Krenten doet het bij Hylke prima!
Ook de Bosvruchten-smaak is goed te eten.

Druk maken over de hoeveelheid suiker op een lange vinger is niet nodig.
Ook andere koekjes bevatten suiker. Je kunt in de winkel wel even
kijken hoeveel suiker er in zit.

M.

zijn die liga evergreen enzo dan ook voor baby’s? Want ze liggen niet bij de babyspullen in de winkel…

Groetje Anouk

Nee Anouk, die liggen gewoon bij de volwassenen tussendoortjes, bij Sultana’s enzo. Maar ik denk wel dat Joey die ook gewoon mag hebben. Zelf geeft Eva ook niks om tussendoortjes zoals Liga of zoiets. Ook een Nijntje-koekje eet ze niet. Als ze er dan toch niet van geniet, geef ik het ook niet, want het is extra suiker en dat vind ik dan zonde. Ik probeer nu rijstwafel en soepstengel, of een craquotte. Ze eet dat voor de helft en dan is het over met de zin. Als Joey een lange vinger lekker vindt (ik vind die zooooooo smerig!) dan zou ik die gewoon af en toe geven hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
zijn die liga evergreen enzo dan ook voor baby's? Want ze liggen niet bij de babyspullen in de winkel...

Groetje Anouk

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Ik heb op een bepaald moment gewoon uitgebreid de ingredientenlijst
en energietabel vergeleken.
Maakt zoooo weinig verschil, dat ik vind dat het niets uit maakt of
je de gewone Evergreen koopt, of de baby-liga.
Zit niets in wat de kinders vanaf 6 maanden niet mogen hebben.

M.