Lange nacht 5 uur wakker maar toch gelukt

de hele nacht zonder fles en zonder speen
het was af en toe zwaar om niet toe te geven maar we zijn de eerste nacht door gekomen en nu kan het alleen maar makkelijker worden …toch??
maar ben trots op hem en ook wel een beetje op mezelf hahaha
om 5 uur was hij wel even goed boos dat hij zijn fles niet kreeg maar het was of een slokje met de beker of niks nou uiteindelijk koos meneer eieren voor zijn geld en nam de beker aan helaas is is daarna wel tot 6 uur wakker gebleven en ik moest er om 7 uur uit bah bah
wellicht een middag dutje vandaag?? hihi

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Goed gedaan mama, nu volhouden

Goed zo! En volhouden hè. Als je nu toch weer zou toegeven, wordt het de volgende keer dat je het wilt proberen alleen maar nóg moeilijker. Je hebt een goed begin gemaakt, zet 'm op!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Goedzo!
en inderdaad nu volhouden.
veel succes ermee.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

hoi hoi

ik ga zeker mijn best doen om het vol te houden helaas waren mijn eerdere pogingen mislukt maar deze keer ga ik het niet verprutsen
zeker nu zijn ontbijtje er super vlot in ging hahaha
ook overdag krijgt hij geen speen of fles meer dus eigelijk zou hij het dan niet heel erg moeten missen snachts
denk ook meer dat hij uit gewoonte komt snachts en niet uit dorst aangezien hij vanacht wel kwam maar toen ik zei dat het drinken op was en dat hij alleen water kon krijgen ging hij weer slapen hoewel wat mopperig hahaha
behalve dus om 5 uur denk dat hij toen echt dorst had. maar ja kwestie van wennen denk ik.
als hij helemaal gewend is en goed doorslaapt word er een nieuw plan opgesteld dan gaan we eens shoppen voor een grote jongens bed en hem hopelijk van mijn kamertje afwerken hahaha

Je bent echt goed bezig !!

Het zullen misschien wat lastige nachtjes worden, maar daar moet je helaas even doorheen.

Heel veel succes en idd echt volhouden. Als je het even niet meer ziet zitten, kom je maar even hier mopperen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Goed bezig en nu volhouden he meid!
Ik heb weleens gehoord dat het soms wel een week of 3 duurt voordat ze de gewoonte helemaal afgeleerd zijn. Dus echt even doorzetten, maar daarna heb je het wel voor elkaar.
Succes!!

3 weken!!! ik ben na drie nachten al helemaal brak heb vannacht zelfs een flinke klap in mijn gezicht gekregen omdat hij zo boos was dat hij zijn fles niet kreeg maar natuurlijk dat gelijk afgerekend door hem te negeren en toen kwam hij maar weer knuffelen en accepteerde hij zijn beker maar de helft ging ernaast omdat hij ging liggend drinken haha ja schat dat kan niet pff hoop echt niet dat dit nog lang doorgaat.
en zie nu ook een beetje tegen het weekeindje weg op aangezien ik mijn zus en de kids niet tijdens de vakantie snachts wil lastig vallen met zijn buien maar an de andere kant als ik dan hem zijn zin ga geven is alles voor niks geweest en moet ik weer opnieuw beginnen wat te doen wat te doen

Niet teruggaan nu hè, naar die fles 's nachts. Ook al ga je straks op vakantie. Bespreek goed met je zus waarom je doet wat je nu doet, dan begrijpt ze het hopelijk gewoon en zal ze het accepteren.

Enne, hij SLOEG je? Negeren zou ik dat dus echt niet hè. Dat is echt NIET oké. Hij heeft maar te accepteren dat jij de baas bent.

HOU VOL!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wat had ik anders moeten doen dan negeren ik ga hem geen tik terug geven natuurlijk
had ik hem uit bed moeten halen en in de hoek zetten?? heb daar wel aan gedacht maar dacht dat ik dan nog verder van huis zou zijn als dit overdag was gebeurd had hij zeker in de hoek gestaan!!

ik wil ook echt niet gaan opgeven maar hij is koppiger dan ik dacht hahaha

Nee joh, geen tik teruggeven. Dan ben je net zo verkeerd bezig als hij…

Of streng zeggen dat hij nu moet gaan slapen, dat mama niet weer bij hem
komt en dan weggaan. Punt.

Tuurlijk is het moeilijk, ik snap dat. Maar je kan volhouden, als je het maar echt wil. Zet 'm op!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ten eerste: goed dat je die fles in de nacht aanpakt! Zal best moeilijk zijn.
Mag hij ook geen speentje meer in de nacht? Daar zou je hem ook mee kunnen lijmen als hij om een fles komt in de nacht.

Enne: mama SLAAN?! Dat gaat te ver en kan je niet negeren. Ik zou toch even heel duidelijk maken dat hij daar bij mij aan het verkeerde adres is!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

HOERA hij heeft doorgeslapen sterker nog hij slaapt nog steeds joepie!!!

ben super trots en uitgeslapen hahahah

nu hopen dat het zo blijft natuurlijk

Fijn! En allemaal omdat jij hebt doorgezet. Super!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wou jullie even laten weten dat het heel lekker gaat hier
snachts word er niet meer om drinken gevraagd en hi slaapt lekker door
speentje is er snachts nog wel maar het was teveel om in 1 keer alles af te pakken
hij eet de oren van mijn hoofd af hahaha vooral sochtends zijn ontbijt is tegenwoordig vedubbeld van 1 hapje naar 1 boterham en een plak ontbijtkoek
ook het avond eten gaat er beter in en hij probeerd veel nieuwe dingen
dus al met al gaat het super
ook de driftbuien zijn veel minder ik denk omdat hij nu zo lekker dooslaapt dat hij gewoon lekkerder in zijn vel zit en daarom zit mama ook beter in dr vel en heeft lekker veel energie
is het toch niet allemaal voor niks geweest die zware nachten hihi

groetjes

en daar heb je dus eindelijk je beloning!!
het is zwaar het doorzetten maar zo zie je maar dat het echt loont.

wat heerlijk zeg dat het nu zo goed gaat ik hoop voor je dat dit lekker zo blijft doorgaan dan!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Wauw, heerlijk dat het nu zo goed gaat!
Lekker van genieten!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Goed gedaan! Wees maar trots op jezelf!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker