Eindelijk eindelijk gaan we heerlijk op vakantie, Frankrijk, middenlandse zee.
kijk er erg naar uit maar ik heb geen ervaring met een twee jarige 12 uur in de auto.
heeft iemand tips of ervaringen die ik mag lezen? Ben heel benieuwd!
we gaan in ieder geval het in twee keer rijden want ons meisje is een heel actieve peuter en of ze lang stil kan zitten ga ik me echt afvragen.
Lange lange autorit, tips gevraagd
Sowieso elke 2 uur eruit voor een kwartiertje. Even benen strekken, frisse neus, bewegen.
Verder is autobingo altijd een leuke manier om die kleine moppen bezig te houden. Tik op Google trefwoord autobingo in en je krijgt verschillende zoekresultaten waar je wat aan hebt.
Groetekes, Sje
bedankt voor je snelle reactie.
we hebben goed weer dus die benen strekken gaan we zeker doen, deden we ook al toen we nog samen waren…
ben alleen wel bang dat ik haar niet meer de auto in krijg na de zoveelste stop…
autobingo lijkt me heel leuk maar ze is echt net twee, gaat dat al lukken?
nou ja, proberen kan geen kwaad!
Tjonge, gaat iedereen ineens naar Frankrijk?
Haha wij gaan ook, Heerlijk!! En toevallig een paar klasgenootjes van de oudste ook. In dezelfde streek, wel andere camping.
Maar eh… tja inderdaad die lange autorit
De oudste gaat wel lukken, met idd een spelletje als autobingo, en wat cadeautjes voor onderweg, genoeg te knabbelen en drinken vermaakt ie zich wel.
Maar de jongste heeft al zo’n hekel aan de auto… Pfff… naja ook voor haar alvast wat nieuwe speeltjes ingeslagen, en maar hopen dat ze lekker veel slaapt onderweg, hahaha.
Die autobingo kun je aanpassen naar leeftijd.
Je hoeft hem niet van internet te plukken, je kunt hem ook zelf maken met afbeeldingen waar ze wel bekend mee is.
Groetekes, Sje
En als laatste redmiddel kun je altijd nog een portable dvd-spelertje meenemen die je aan de hoofdsteun van de voorstoel bevestigt…