Lange dreumes of valt het wel mee?!

Hoi meiden,
Even een vraagje. Ik krijg vaak te horen dat ik een lang meisje heb. Ze wordt begin april twee jaar en heb haar vandaag gemeten en gewogen.
Ze weegt 12,5 kilo en is 88 cm lang. Zelf heb ik niet het idee dat ze ‘te’ lang is maar ik ben wel heel benieuwd naar jullie kinderen. Gewoon om even te vergelijken, kan met dit geen kwaad, ha,ha!
Groetjes van Denise

hoi,

even opgezocht; emma was met 19 maanden 85 cm (11,5 kg)
nu met 2.5jr is ze 92 cm (13,5kg)

ze zeggen hier ook vaak, wat is ze groot. Maar op de curve van het CB zit ze maar net iets boven gemiddeld…

jouw dochter za dus net zoiets zijn.

Groetjes Gidget

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/Jw9np1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - gidget op 19 Mar 2011 15:32:01

idd wat langer dan gemiddeld maar niet superlang ofzo.
mooi toch zo’n lange meid!

liefs,
Rinske

Ik heb geen idee wat gemiddeld is, maar volgens mij valt het wel mee. Tim is met 2 jaar en 2 maanden voor het laatst gemeten op het CB en was toen 97 cm. Dat was een heel stuk boven gemiddeld. Maar goed jongens zijn vaak weer wat langer dan meisjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

volgens mij valt het wel mee hoor! Hier is mijn meisje begin vorige week gewogen en gemeten. Toen was ze 15 en een halve maand en 82 cm en 11,7 kilo! op het cb zeiden ze dat ze qua lengte en gewicht ver boven in de curve zat, maar omdat het allebei erboven zit, dus zowel de lengte en het gewicht was het normaal en mooi in evenwicht. Wil overigens niks zeggen hoor. Ik weet nog dat ik vroeger ook altijd zowat de grootste van de klas was en nu ook maar net 1.70.

mama1980

nou als ik het zo lees valt het inderdaad best mee! En ik heb in het cb boekje het ingevuld en ze zit precies in de middenlijn, prima toch!
ze wordt vaak ouder geschat, laatst zelfs 3,5 maar kwam denk omdat die moeder haar dochter kleiner was dan mijn dochter en zij was al drie!

H is nu 13 maanden, 81cm en ze weegt 9.2 kilo…

Morgan was met 2 jaar 92 cm en 14 kilo dus ook iets boven het gemiddelde.

Groetjes,

Michèle

Ik vind het wel heel lang, maar ik heb dan ook een kaboutertje met 87 cm en 11,9 kilo (ze is 2,5). Maar ik vind lang wel mooi hoor! Max haar broer is 6 maanden en al 70cm. Als ze naast elkaar liggen, scheelt het niet eens heel veel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ach, als het gewicht en lengte maar goed overeen komen maakt mij het niet uit, al vind ik het wel jammer dat ze vaak ouder al geschat wordt. Moet nog twee worden!!
en met kleding valt het niet altijd mee. Ze heeft shirtjes soms al nodig in maat 98 maar dan zijn de mouwen weer veel te lang, en de taille is vaak te klein en de lengte te lang…pfff.
dus niks meer via internet kopen helaas…naar de winkel!

Ha Denise,
Mijn dochtertje was met 23 maanden 92 cm lang en 13 kilo. Ook een behoorlijk lange meid, ze is nu net 2 en lijkt wel 3! Tja ik ben zelf 1.87 lang, dus dan krijg je dat.
‘te’ lang bestaat m.i. niet, maar voor vrouwen is heel lang zijn soms wel onhandig. Ben zelf blij met mijn lengte maar veel langer had ik niet willen worden!

Mijn mannetje was met 24 maanden 1m01 lang en was toen 23 kilo.
Dus met 23 maanden zal dat 1m zijn geweest

Nu schelen jongens en meisjes natuurlijk wel iets in lengte op die leeftijd.

Nu is hij 3 jaar en 7 maanden is 1m18 en 21 kilo.(kledingmaat 122/128 en schoenmaat 32/33.)
Hij groeit nog wel hard door,maar toch iets minder dan in het begin.
Het is heel erg lastig dat hij zo lang is want hij word door veel mensen voor 5,5 jaar aangezien,
hij begin er zelf ook meer moeite mee te krijgen omdat toch veel mensen commentaar op hem leveren,en als hij zegt ik ben 3 jaar dan geloven ze hem gewoon niet omdat hij ook nog eens erg bijdehand is voor zijn leeftijd.

Met meisjes zal dat dus precies hetzelfde zijn dat als ze wat langer zijn dat ze ook ouder worden aangezien en dan word er raar gekeken als ze niet het gedrag tonen van een ouder kind.
Als moeder kan je daar best tegen opzien als je een speeltuin in gaat.

Ik moet altijd maar zeggen dat hij net 3,5 jaar oud is en geen 5,5,pffff om echt moe van te worden.

Maar het heeft wel een voordeel hoor dat je een langere dametje hebt,dan hebben lange jongens zoals de mijne minder moeite om later een langere vrouw te vinden lol hihi.

Suc6 meid.
Met je lange dochter

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

ha, ha, gaan we ze vast aan elkaar voorstellen???
maar dat heb ik ook al hoor, ze is ook best wijs in haar gezicht ( zeg niet wijs in haar gedrag…) en dan ben je toch al heel wat. Als ik dan zeg, ze is bijna twee krijg ik wel verbaasde gezichten. Ik vind het zelf wel meevallen, weet ook niet beter. Maar als ik het nu zie bij andere kinderen die soms echt nog zo’n ’ babyface’ hebben snap ik de reacties wel.

Onze meid wordt over 3 weken 2 jaar. Ze is nu 92,5 cm en 13,6 kilo.

oh oh, concurrentie!!!

Jeetje wat een reuzen! ik heb echt een minimensje! Net 3 jaar en 92 cm, en 12,4 kg! hahahahah

wat een verschil dan he! Ik dacht vroeger dat ik een reus was maar met mijn 1,78 val ik tegenwoordig wel mee!!

Bij mij dacht ook altijd iedereen dat ik veel ouder was, omdat ik zo lang was… toen ik me daar bewust van werd heb ik er véél gebruik van gemaakt! Met uitgaan, met bijbaantjes … en voor oudere jongens was ik ook al snel interessant, dat vond ik ook leuk.

Ik heb trouwens wel anti-groeihormonen geslikt toen ik in de pubertijd kom. Sluit niet uit dat mijn kleine dat tzt ook gaat doen. Maar dat is voor later.