Sinds een week of 5 (na een drukke periode van veel verjaardagen en feestjes) is Marijn onrustig 's nachts. In het begin was hij midden in de nacht overstuur wakker en hebben we hem bij ons in bed genomen omdat je dan zelf nog moe bent en geen zin hebt aan gedoe (fout). Hij lag dan zo een paar uur met de ogen open naast je ging niet slapen net of hij niet durfde ofzo na meestal 2 uur viel hij dan toch in slaap. Maar na een paar nachten dit te hebben gedaan was ik er wel zo … van. Dus afgesproken dat Marijn op zijn eigen bed bleef. In het begin ging dit natuurlijk niet gelijk geweldig maar na doorzetten gaf hij zich tot gewonnen. Sinds een week of 3 wil hij opeens het licht aan op zijn kamer dus ik een nachtlampje gekocht maar deze wil hij niet. Dus dan de lamp op de overloop maar aan ook geen probleem. Deze week begint meneer in een keer met zijn knuffels de ene keer wil hij ze wel in bed en de andere keer niet en dan mogen ze ook echt niet bij hem in bed nou dan niet het is geen verplichting.
's nachts gaat het nu redelijk goed zo’n 2 keer in de week is hij overstuur wakker en dan gaat hij ook weer lekker liggen verder slapen.
Aan de ene kant denk ik dat hij een soort angst heeft voor iets maar ik zou niet weten wat, soms ligt hij op bed en dan roept hij opeens van nee, nee.
Ik vraag wel eens aan hem of hij een verhaaltje had in zijn slaap dus dromen of dat hij iets ziet op zijn kamer maar daar krijg ik niet echt een antwoord op.
Marijn is een mannetje wat alles opneemt en druk van aard dus het zou ook heel goed kunnen zijn dat hij alles moet verwerken en dat hem dat heel onrustig maakt.
Volgens mij spring ik een beetje van de hak op tak met mijn verhaal.
Gewijzigd door - pranger7 op 16 Nov 2010 15:20:11