Hahahaha sorry hoor moet nog ff lachen. .
Marcel is dus OS (olympische spelen) fan en ik dus niet. Hij zat op de bank voor schaatsen en hoe we er op kwamen weet ik niet zo goed meer, maar het had met mijn afkraken van sommige os sporten te maken. Waaronder Curling. Geen sport te noemen. Op een gegeven moment willen we elkaar voordoen hoe je moet schaatsen. Kids op bed. Staan we hier op onze sokken op het laminaat te schaatsen. hahahaha. We deden een estafette rond de tafel door de kamer (we hebben hartstikke inkijk ´s avonds, dus mensen zullen iets vreemds gezien hebben vanavond haha) en als bewijs dat ik echt beter kan schaatsen, deden we wedstrijdjes naar de bankstel, met binnen én buitenbaan, ja we doen het eerlijk. Woehahahah. Erg leuk moet ik zeggen. Dus denk je, blll ik moet nodig sporten, maar heb geen zin. Dan raad ik je beslist laminaatschaatsen aan (dus niet lopen, maar schuiven, dus ook in de bochten je voet over de andere voet, toen ik dit aan marcel liet zien, terwijl ik heel snel laminaat schaatste, lag ie bijna in Lucas zijn box van het gieren en brullen), want het is meer sport dan Curling! En stuk leuker ook en lekker binnen. Hmmm ik ga patent aanvragen!! Hahaha.
groetjes Mo