Lactose intolerantie

jullie weten dat nell sinds donderdag een darminfectie heeft met als gevolg zware diarree. omdat de diarree niet verbeterde ben ik gisteren terug met haar naar de dokter geweest. daar bleek dus dat de reden waarom ze haar pap niet meer wou was dat ze geen melkproducten meer verdroeg omdat door de ontsteking haar dikke darm volledig was aangetast en dus geen melk meer verdraagt. nu krijgt ze sinds gisteren sojapap en ze heeft gelijk de nacht weer doorgeslapen! nell moet hoge pijngrens hebben want ze moet al langer last hebben dan donderdag

Ach gossie, wat sneu. Hopelijk gaat het met de sojapap snel beter. Veel sterkte en beterschap gewenst!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend dat ze een darminfectie heeft.

Heel veel beterschap en hoop dat ze snel weer helemaal opgeknapt is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

dank voor de bezorgdheid, maar nell hoeft alleen maar soya te drinken totdat haar stoelgang terug ok is en dan mag ik geleidelijk aan de soya met de andere melk mengen en kijken of ze dan terug diarree maakt. als dat niet zo het geval is dan kan ze gewoon terug melk drinken en melkproducten eten. het is intolerantie he en geen melkallergie. daar zit een kleine nuance in. normaal duurt dit zo’n een kleine maand dus dat valt goed mee. het eerste doel is van de diarree afraken en dan zien we wel

@ wil, nutramigen is niet van friso maar is een dieetvoeding. Mees heeft deze nl ook, is niet geheel koemelkvrij. Lactosevrij weet ik eigenlijk niet.
Hoi kartouche, zielig voor nell zeg, hopelijk knapt ze snel op, beterschap met de kleine meid.
Gr patries

Gewijzigd door - luna en mees op 23 Dec 2009 14:14:59