Lachend tandartbezoekje

Samen met Stijn ben ik vanmiddag bij de tandarts geweest
3 kwartier heb ik op de stoel gezeten en af en toe moest de tandarts stoppen omdat we met z’n allen erg hard moesten lachen. Stijn probeerde met zijn vrolijke geluiden en geschreeuw boven het geluid uit te komen van de boren enzo.

Het is een aardig grote praktijk en ik denk dat de helft van de tandartsen wel even z’n hoofd om het hoekje gegooid heeft. In de wachtkamer zullen ze wel denken…

De laatste 5 minuten was hij er toch wel zat van en moest hij heel zielig huilen

Groetjes Wietske

Gewijzigd door - Tiesie op 25 Sep 2006 16:50:56

Kijk maar uit dat je je niet gaat verheugen op tandartsbezoeken in de toekomst! Hihi!

Groetekes, Sje

Hahahahaha leuk hoor, kijk maar uit dat de tandarts zelf zich niet gaat verheugen op jullie komst want dan moet je misschien vaker terug gaan komen.

Nou, ik moet over 2 week weer terugkomen. Vinden ze vast niet erg… (als ik stijn mee neem natuurlijk)

Groetjes Wietske

Leuk!!! Heerlijk is dat als je je kind overal mee naar toe kan nemen he?? Vandaag had ik hetzelfde met Emilie bij de kapper als jij met Stijn. Ook kletsen en hard gillen om boven het geluid van de fohn te komen. Enig!!

Anouschka en Émilie

Heerlijk!! Die kleine vrolijke brabbelaars.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben