Lachebekkie


#1

Kan het niet laten om het even met jullie te delen… ben zo trost op m’n mannetje maar wat wil je dan ook met zo’n vrolijk ventje! Hij mist alleen nog wat haar maar o wat wordt ie groot en wijs… Hele gave foto gemaakt (vind ik zelf natuurlijk…)

Groetjes Carolien.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lpmf.lilypie.com/kGF5p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Premature Baby tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 02 Aug 2011 22:21:11


#2

Zeker een heel vrolijk mannetje enne dat haar komt wel weet ik uit eigen ervaring enne ik heb een meisje

Groetjes,

Michèle


#3

Wat een leuk ventje! Meet een brede mooie lach
Leuk dat je dat met ons wilt delen want je word je gewoon vrolijk als je dat mannetje kijkkt!

Liefs Shirley


#4

Supergave foto Heel mooi mannetje heb je hoor, ook al heeft ie niet zoveel haar, dat maakt m niet minder knap

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#5

Zeker een vrolijke, leuke foto! Fijn dat je kan lachen om z’n kale koppie, dat is wel eens anders geweest

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#6

Wat een blijert! Moest gewoon even glimlachen om z’n happy gezichtje. Dat kale is juist stoer! 8)

Love Life


#7

Geweldige foto!! Wat een bink zo zeg! leuk!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#8

Knappe kerel hoor!
En dat kale koppie mis staat hem echt niet!
Om supertrots op te zijn!



#9

hihi dankjulliewel!
Het is zo een lekker ventje…zo een lekker ondeugend levensgenietertje, heerlijk!
Mijn collega kan ook zo genieten van zijn lachebekkies foto’s, dat ze op 1 april voor de grap ons kantoor helemaal beplakt had met printjes van mijn vrolijke ventje en er allemaal grappige teksten bij geschreven had… zo leuk. :smiley:

Onder andere deze foto’s… ik had dus een hele vrolijke werkdag!!!

Als we hier nu een heel vrolijk topic van maken, en jullie de meest mooie lachebekkies foto van jullie ukkies ook plaatsen…? Gezellig!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#10

Wat een leuke foto’s !
wat een top idee om die kleine in een grote teil te baden !


#11

Ja echt super handig! Zijn van die flexibele rubberen wasmanden, of speelgoedmanden of waar je het maar voor kunt gebruiken. Echt een uitvinding. Zo kan hij veilig in z’n bad zitten en ik tegelijkertijd douchen! In het kinderbadje glibbert hij alle kanten op en moet ik hem continue vasthouden waardoor ik zelf niet gelijktijdig kan douchen maar dit is echt ideaal!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#12

hoezo laat van mij… maar wil ook nog even zeggen dat ze errug leuk zijn die foto’s!
knappert!


#13

Aaaah die foto’s in die teil zijn ook helemaal super Wat ontzettend lief/schattig

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie