Lache bekje

Ik ben mama van een echte lachebekje.

Het maakt niet uit of je Yarno wakker maakt of dat hij zelf wakker word hij lacht altijd.

Zelfs als je hem in bed legt.

Kevin is wat dat betreft heel anders. maar ook een heel lieve knuffelbeertje.

Ze kunnen het heel goed met elkaar vinden.

hoi ik ben corina ben moeder van zoontje dani twee en half jaar oud ben 5 juni bevallen van jordy mijn ander zoontje! die twee zijn echt dag en nacht verschil dani huilde echte elke dag en nacht en jordy hoor je juist nooit dat is echt een verandering maar goed nu zijn broertje er is is hij een stuk rustiger geworden gelukkig

Hoi,

Ik heb zelf ook een zoontje (Nanno) dat bijna de hele dag lacht. Van s'morgens vroeg tot hij weer naar bed gaag. Nanno is nu ruim 6 maanden en een vrolijke vent. Nanno echt een schat, als ik hem s'morgens wakker maak dan lacht die al. Als we bij de box komen begint die al te lachen. Of als ik thuis kom van het werken is die maar aan het lachen. Hij huilt ook wel eens maar dan is het echt nodig. Want dan is het om een natte luier (heeft hij een hekel aan), als de laatste fles te laat wordt en als die heel erg moe is. Maar verder is het een vrolijk ventje. En draait en doet van alles in de box.

Met vriendelijke groeten,

Chantal

Hallo.

Bedankt voor jullie reactie.

Yarno  is dan net als jouw Nanno,

Hij huilt ook alleen als er wat is.

Wat is Nanno snel. Yarno is nu 7.5 maand en draait nu van buik naar rug maar van rug naar buik lukt nog net niet

Corina, Leuk hé als ze zo verschillend zijn Kevin is ook verandert na de geboorte van zijn broertje. Hij is veel vrijer geworden stapt nu zelf ergens op af. En veel minder driftig.

Groetjes Saskia