Labels van knuffels etc. afknippen!

Pfff wat heeft mijn meisje me weer laten schrikken…
Ze is helemaal dol op de rupsjes van de rabobank (die kregen we toen we een rekening voor haar openden, 1 grote rups, 1 minirupsje en 1 knuffeldoekje met een rupsje erop.
Nu had ze dus die grote rups in bed, heeft zo’n 1,5 uur geslapen en wordt ineens huilend wakker (terwijl ze normaal véél langer slaapt), echt een paniekhuiltje, dus ik ging er meteen naar toe.

Heeft ze haar duimpje in het labeltje gestopt, en die rups blijkbaar een paar keer rondgedraaid. Zat dus helemaal klem! Deed haar veel pijn… Tja als dat 1,5 uur klem zit… is niet gek natuurlijk.
Ben al lang blij dat ze nog zo ‘snel’ wakker is geworden… Brrr zo’n klein duimpje moet ook niet te lang afgekneld zitten
't is is nu nog wat rood, en je ziet er nog wel strepen instaan zeg maar. Maar ze huilt niet meer als ik eraan zit, en gebruikt hem ook weer gewoon. Dus valt nogal mee gelukkig.

Voortaan dus alles controleren op labeltjes en meteen afknippen…

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Tja dat kan ook met haar gebeuren. Mijn zusje van een jaar of 4 had haar vinger in haar haar gedraaid. Mijn moeder heeft haar wakker gemaakt en haar vreselijke blauwe vinger gered.
Ik knip inderdaad ook vaak labeltjes van knuffels af, tja je kan niet alles voorkomen.

Greetz Cora

Ooow griezelig zeg! Ik knip labeltjes er altijd al af, maar das omdat ik het niet mooi vind staan Haha! Maar nu dus ook nog een echte goede reden!

Groetjes Anouk

ik knip ze er ook altijd af omdat ik het lelijk vind

Hoewel kindjes het vaka wel leuk vinden om er aan te frunniken enzo.
Je hebt ook die labeldoekjes tegenwoordig. Wat je dan zou kunnen doen is ze door midden knippen. Kunnen ze er in elk geval niet met de vinger in vast zitten.

Vanaf baby af aan was ze altijd al helemaal weg van labeltjes, idd om op te sabbelen of aan te frunniken.
Maar meestal zijn het maar enkele labeltjes zeg maar. (Op een labeldoekje ook, dus wat dat betreft geen probleem).
Maar bij deze knuffel dus toevallig niet

@Coramora, tja dat is ook waar… met haren kan dat ook gebeuren. En om nou daarvoor dr haren af te knippen? Hmmm toch maar niet!

Maar die labeltjes ga ik nu dus wel extra op letten, tenslotte kun je het altijd maar beter voorkomen he?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)