Laatste weekend in dit huis

Het is een raar idee, maar dit is toch echt het allerlaatste weekend in dit huis. We gaan de komende weken naar een appartement, tot we in maart de sleutel van ons nieuwe huis krijgen. Ik ben vanochtend met Eva naar de Albert Heijn geweest en ik dacht: ‘Hier kom ik nu nooit meer’, want we gaan echt uit deze buurt weg. Raar idee zeg! Ik heb er toch niet zo’n moeite mee, ook al is dit het huis waar we zijn gaan samenwonen en waar Eva erbij is gekomen. Misschien omdat we nu een groter huis terugkrijgen en het een verbetering is qua buurt ook. We gaan nu naar een buurt waar veel kindjes wonen, een jonge wijk. Het wordt allemaal heel anders, maar het is goed zo! Gelukkig is er internet in het appartement, dus ik kan hier gewoon blijven kletsen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ik had met mijn flat wel moeite maar dat was ook de plek waar ik MIJN leven begonnen was. Met nadruk op mijn. Ik liet er toch wel wat achter en toch ook niet. Als we uit dit huis weggaan (we gaan van de week een afspraak met de makelaar maken en ons droomhuisje staat nog te koop) dan heb ik alleen moeite met de muurtekening die ik in Morgan’s kamer gemaakt heb om die achter te laten. Denk niet dat ze wb het leuk vind als ik een hele muur meeneem

Groetjes,

Michèle

he meid toch! wat spannend!
ik ben blij voor je als het allemaal achter de rug is en je lekker kunt gaan settelen!
welk deel van e’town woonde je eerst?
en nu? tegen valkenswaard? zou leuk zijn hahaha kom ik ook wonen (niet in eindhoven maar net in valkenswaard…daar willen we gaan wonen)
duurt nog even maar toch.

dat appartement huren jullie dat tijdelijk of hoe zit dat?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Toch weer spannend rainbow

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Leuk leuk en ook wel een beetje spannend lijkt me!
Wel heerlijk dat jullie naar zo’n fijne wijk gaan.
En even ‘op vakantie’ in het appartement nu
Liefs, Anne

Nu al?! Jee. De tijd vliegt! Even een tussenstop en dan is het maart voor je het weet. Leuk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Even een tussenstop in een appartement? Dat zal ook even wennen zijn … maar er komen mooie tijden aan! Heerlijk in maart jullie Villa betrekken… geniet maar vast van de voorpret!!

Raaaar idee, kan ik me wel voorstellen ja!
Ook omdat je nu even na een appartement gaat, wat toch niet echt jullie plekje is waarschijnlijk!

Maar des te sneller is het maart, wilt het wel zeggen natuurlijk
Jullie zijn al een heel eind in de buurt!
Waarschijnlijk ben ik in maart net helemaal gesetteld, wij moeten er hier voor de 19e uit! Dus dan ben ik net klaar, kan jij aan de gang!!

Kheb er wel een beetje moeite mee …
Maar dat komt omdat ik na een hele andere stad ga … of já het is een dorp, 25 min vanaf Breda!
Maargoed, kdoe het ook voor onze toekomst, ben blij met me TUIN! haha , kvoel me een koningin te rijk!
Dus je weet waar je het voor doet Rainbow, voor je droomhuisjeeee!!! hih

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Dank je ladies, voor de steun! Het is hier inmiddels aardig hol aan het worden. Echo, echo, echo-o-o-o-o! Er staan gezellig allemaal dozen in de kamer. Ik wilde vanochtend iets inpakken uit de keuken, maar kreeg op mijn kop van mijn vriend omdat ik niet efficiënt inpakte en er te weinig in de dozen kon op mijn manier. Ik pleurde alles kwaad de kast weer in en zei: ‘Zoooo mannetje, doe het dan even lekker zelf!’ Maar ja…éigenlijk had hij wel gelijk…In mijn doos zaten maar drie pannen en bij hem konden er nog twee in én wat maatbekers! Tja, hij heeft ruimtelijk inzicht, ikke niet. Maar ik ben goed in andere dingen!

En zo vul je elkaar aan, in een goede relatie…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha hier ook een man met economische inpaktalenten… Maar raar he om de deur achter je dicht te trekken. Mijn vader is laatst zijn huis uitgezet, nee niet door schulden, maar de huisbaas verkocht het op stel en sprong dus hij kreeg een leuke oprotpremie, maar das mijn geboortehuis. Dat vond ik wel raar dat ik daar nooit mee zou komen, maar Eva zal zich dat niet meer herrineren.

Groetjes,

Michèle

Spannend meid! wel een hele drukke tijd de komende paar maanden!

Geniet er ook van, het is een hele stap vooruit zo te horen!

liefs

Nou, we zitten in onze flat hoor. Ooooo, wat een rommel allemaal. Er moest achteraf heel veel mee naar het appartement, veel meer dan we dachten. En gisteren hebben we alles ingeruimd. We hebben wel een ruim appartement en ik kijk uit op de gezellige industrie van Eindhoven (NOT). Maar het is heel luxe, lekker warm binnen en zonnig, dus ik klaag niet. Eva heeft haar eigen kamer en ze heeft de eerste nacht perfect geslapen. Wel in haar eigen bedje en met haar eigen knuffels. Ze is nu alles aan het ontdekken hier en ze lijkt het allemaal prima te vinden. Hier heeft ze meer ruimte om te lopen dan in ons jaren 30-huis met kamer-en-suite. Daar kwam ze vaak de tussendeurtjes tegen…Ik hoop dat ze zich zo goed blijft voelen, want de komende 9 weken wonen we toch echt hier en dan begint het circus opnieuw…alles verven, nieuwe vloer, nieuwe trap etc. etc. Pffff, was het maar zo ver!

Nou, de eerste grote stap is genomen! Fijn dat Eva het goed oppakt. Zoals je zegt: ze moet het er toch 9 weken mee doen.

En tja, gewoon heel weinig uitpakken in die 9 weken! Zie het als luxe kamperen

Geniet van het zonnetje en de nieuwe Albert heijn!

liefs

He als we 9 maanden hebben kunnen wachten kunnen we dat 9 weken ook nog wel Bij ons moet het hele circus nog beginnen van kijken, bieden, hopen, tekenen en verhuizen… Dat laatste vind ik echt 3 keer niks enne ik wil het de komende 20 jaar dan ook niet meer doen.

Groetjes,

Michèle

@Michele: Ik moet zeggen dat toen we ond huis gekocht hadden, ik het wel super leuk vond om lekker te klussen en in te richten.
En nu af en toe krijg ik een opwelling dat alles helemaal anders zou moeten in ons huisje, maar dat houdt het geld wel tegen
Van het weekend was ik bij vrienden van ons aan het verven, en toen had ik na 2 uurtjes al last van m’n rug, dus ik kan nu zeggen dat ik blij ben dat ik er niet midden in zit.

Fijn dat jullie appartement lekker ruim is!
Enne… gewoon wat minder op de rommel letten de komende weken
Liefs, Anne

Maak er het beste van op jullie tijdelijke woonplek, fijn dat Eva het de eerste nacht zo goed deed!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje dat is echt snel gegaan. Weet nog wel dat je vertelde het huis gekocht te hebben. Fijn dat Eva het zo goed doet in jullie nieuwe appartementje. Die denkt waarschijnlijk dat jullie op vakantie zijn

Veel plezier in jullie tijdelijke flatje en dat jullie maar snel lekker in jullie droomhuisje komen te zitten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
@Michele: Ik moet zeggen dat toen we ond huis gekocht hadden, ik het wel super leuk vond om lekker te klussen en in te richten. En nu af en toe krijg ik een opwelling dat alles helemaal anders zou moeten in ons huisje, maar dat houdt het geld wel tegen

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/2boYp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Oh het opknappen vind ik niet erg, het is puur het verhuizen waar ik een hekel aan heb, Als ik alles kon laten staan en nieuw kopen zeg maar zou ik het zo doen. Ik vind dat inpakken en verhuizers (lees vrienden en familie) regelen altijd weer zo’n goedoe. Misschien ook omdat we geen rijbewijs hebben en altijd maar moeten hopen op iemand die kan en wil rijden.

Groetjes,

Michèle

We zitten al bijna een week hier en het gaat goed. Alleen had Eva vanmiddag helemaal geen zin in brood en zelfs haar melk bleef staan. Oma en opa waren hier, zodat wij het oude huis schoon konden maken. Zit oma met Eva op schoot om haar slaapzakje aan te trekken, geeft ze over! Oma’s broek zat vol, de vloer en Eva’s slaapzak. Daarna is ze wel lekker gaan slapen en ze werd weer oké wakker. Ze heeft zelfs wat gegeten daarstraks. Maar ik vond het zo zielig, dat ze over had gegeven! Misschien toch wat spanning, of de drukte? Nou ja, ze ligt nu lekker in bed en hopelijk hoeven we er vannacht niet uit voor een bedjesverschoning!