Laatste voeding

hoi hoi

Mijn zoontje is 8 maanden en hij krijgt 's morgens pap tegen een uur of tien, half 11 fruithapje en dan tegen 12.00 uur 210 flesvoeding en dan om half 5 warme hap en tussen door wat proberen wat sap en dan om 19.00 uur 210 fles voeding de laatste maar wanneer en hoe oud moeten ze zijn om niet meer te krijgen??

groetjes linda

Hallo,

Zover ik weet moet een kind onder het jaar per dag 500 ml aan melk(producten) nuttigen. Daar kom je met 2 voedingen niet aan, toch?
Mijn zoontje van 13 mnd krijgt rond 1900 voor het slapen gaan ook nog bv. Als ik die laat vallen heb ik denk ruzie .
Ik denk dat je kind zoiets zelf wel aangeeft wanneer hij niet meer hoeft??

Gr Sandra

2 flessen 210 plus een bordje pap is toch meer dan 500 ml melkpprodukten dus dat zit wel goed.

ik vraag me alleen af wat de vraag is?

quote:
maar wanneer en hoe oud moeten ze zijn om niet meer te krijgen??

bedoel je dan die laatste fles of ?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

ik heb bij mijn kinderen vanaf 6 maanden geen late fles meer gegeven , dan hebben ze genoeg bij voeding om die te missen
mijn dochter is bijna 8 maanden en krijgt nog 4 flessen van 200 (waarvan 1 pap) fruit en groente , maar op die leeftijd mogen ze ook 3 flessen per dag hoor
alleen die van mij drinkt slecht limonade ,en met dit warme weer hou ik die fles er nog lekker in (en ik vind het zo gezellig)
vanaf 6 maanden krijgt ze de laatste om 19uur en dan de volgende dag weer

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Maar het ging toch om de fles van 1900 uur? Wanneer je die kan laten vallen?

Gr Sandra

oh sorry ik begreep de late fles
ja dat is ook voor iedereen verschillend , ik heb ze bij mij tot een jaar of 3 nog een fles melk voor het naar bed gaan gegeven , lekker kneuterig in hun pyama
gewoon koude melk ging er haast niet in
maar ik weet dus niet precies waneer dat is , als ze genoeg hebben aan wat ze op dag krijgen??

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 7 mnd

Mijn meiske is nu 9 maanden, en diekrijgt om 19 uur nog een fles.
Net uit bad en nog lekker rozig drinkt ze m soms wel en soms niet op…
Zolang zij aangeef dat ze m nog wil, vind ik het wel lekker knus, met zn2tjes aan het eind van de dag, op het grote bed…

Geloof niet dat het kwaad kan.
liefs Wendy

mijn dochter krijgt s morgens pap aangemaakt met 180 voeding.
dan bij het brood nog een fles simmilac 120 meer drinkt ze niet aan voedingen.
verder sapen tussendoor.