quote:
Wij hebben de laatste fles er gewoon een keer uitgehaald en gekeken wat er gebeurde. nou mooi dat ze doorsliep. En met fles om 23.oo uur niet.
Ze is nu 5,5 maanden oud en heeft 4 flessen van 180cc met 6 schepjes. Daarnaast groente en fruit.
Cb heeft er niks van gezegd. Doe wat je hart je ingeeft. Jij kent je kind het beste. En cb zegt overal en tegen iedereen weer iets anders!!
Idd voeden wij ook op verzoek, dus ook met de fles kan dat. Ze geven echt wel zelf aan wat ze willen. Blijven ze allert, vrolijk ed dan is het tijd om de fles er uit te halen. GEwoon proberen. Worden de kleintjes toch wakker dan was het nog te vroeg. Gewoon weer geven en anders geen fles meer om 23.00 uur.
Hey
Dat vind ik ook,mijn dochter krijgt nu 4 flessen van 220cc en ze is 15 wk nu.
We doen het al 2 wk en het gaat heel goed,vandaag zijn we begonnen met fruit.
Het cb vond het super dat ik het zo gedaan heb.
Een paar wk geleden belde ik naar het cb en toen kreeg ik iemand anders aan de lijn en die heeft mijn bang gemaakt met wiegendood(dat dat kan gebeuren als je te vroeg een voeding afhaalt)en over de bloedsuiker gehalte,dat heb ik gevragen toen ik weer een afspraak had voor mijn dochter,je moet de fles die je laat vallen verdelen over de andere voedingen.
Ik woonin belgie en daar zijn de regels iets anders dan in nederland,bij ons zijn ze iets makkelijker.
En inderdaad je kent je eigen kindje dus weet je ook wat het beste is voor hem of haar.
gr noortje