dag dames, daar ben ik weer met een heel andere vraag. loop er al een tijdje mee en ik denk dat ik het tijd wordt om naar een oplossing te zoeken. mijn vraag is als volgt:
mijn zoontje is nu 10 weken oud en krijgt per dag 5 flessen van 150+5. schema ziet er als volgt uit:
06.00 uur
10.00 uur
14.00 uur
18.00 uur
22.00 uur
Vanaf begin kwam hij na 20.00 uur niet zelf mee voor een voeding, dus moest hem zelf wakker maken. De laatste week is het echt een drama! Ik krijg hem amper wakker om 22.00 uur en ben soms wel drie kwartier bezig met het voeden. Net ben ik hem weer gaan voeden en hij heeft voor het eerst gewoon letterlijk liggen huilen omdat hij zo een slaap had! Wilde maar niet drinken heb hem toch nog soort van gedwongen gevoed. Nou weet ik dat als een kind er niet om vraagt dat je hem dan beter in zijn nest kunt laten liggen, dus toen heb ik maar iets nieuws uitgeprobeerd. Gister heb ik zijn schema soort van aangepast en zijn laatste voeding om 20.00 uur gegeven. De hele dag heeft hij het netjes opgepakt en kwam netjes om de 4 uur en werd vanzelf wakker om 20.00 uur. Maar nu kwam hij om 02.00 uur, 04.00 uur en 06.00 uur ook nog eens! Elke keer gaf ik een beetje wat niet werkte dus omdat hij anders teveel zou krijgen. Nu vond ik het wel knap van hem dat hij in ieder geval tot 02.00 uur heeft doorgeslapen.
Verder hebben we vandaag maar weer oude schema opgepakt omdat hij weer om 10.00 uur kwam vandaar dat hij net weer moeilijk deed tijdens zijn laatste flesje. Ik weet niet wat ik ermee moet, jeetje wat een lang verhaal heb ik ervan gemaakt, maar weten jullie mij advies te geven? het is sowieso nog te vroeg om over te gaan op 4 flessen aangezien hij de nacht niet echt door slaapt. Ik kan ook moeilijk na 18.00 uur hem door laten slapen dat is toch veel te vroeg om de nacht in te gaan?
wat raden jullie mij aan ik weet het echt niet meer. zijn er ervarene moeders die wel een oplossing voor mij hebben?
Alvast bedankt!