Haha, ik zal niet vergeten naar mezelf te zwaaien! Komt goed hoor. Het gaat alweer iets beter, heb zelfs alweer vast voedsel gegeten en het zit er nog in. Joehoe!
De huisarts dacht dat Erik het rs-virus heeft, maar omdat hij al relatief groot en oud is, heeft het nog niet zo’n dramatisch effect. Op die pasgeboren baby’s heeft het een behoorlijk erger effect in ieder geval. Dus hij moest gewoon uitzieken, daar kwam het op neer. Krijgt hij nou koorts of blijft hij weinig drinken, dan even terugkomen. Gelukkig drinkt hij al iets beter z’n flesjes leeg dan gisteren, nog niet helemaal maar het gaat de goede kant op.
Met m’n vader lijkt niets ergs aan de hand lichamelijk gezien, wel een darminfectie zoals iedereen zo’n beetje nu heeft en toch te druk geweest met werk en vrijwilligerswerk. Een voltijdse werkweek en dan ook nog elk weekend druk. Dus die komt tot het nieuwe jaar de deur niet meer uit zei m’n moeder al. Goeie zaak. Hij zag er slecht uit! Ik schrok gewoon. En huilen, dat had ik hem in 31 jaar nog nooit zien doen. Dus was wel bizar. Hopelijk is 'ie snel weer de oude.
Ik zal duimen dat Morgan vannacht weer vroeg in de nacht komt óf helemaal niet natuurlijk!
Groetjes!