Laatste stukje nacht

Haha, ik zal niet vergeten naar mezelf te zwaaien! Komt goed hoor. Het gaat alweer iets beter, heb zelfs alweer vast voedsel gegeten en het zit er nog in. Joehoe!

De huisarts dacht dat Erik het rs-virus heeft, maar omdat hij al relatief groot en oud is, heeft het nog niet zo’n dramatisch effect. Op die pasgeboren baby’s heeft het een behoorlijk erger effect in ieder geval. Dus hij moest gewoon uitzieken, daar kwam het op neer. Krijgt hij nou koorts of blijft hij weinig drinken, dan even terugkomen. Gelukkig drinkt hij al iets beter z’n flesjes leeg dan gisteren, nog niet helemaal maar het gaat de goede kant op.

Met m’n vader lijkt niets ergs aan de hand lichamelijk gezien, wel een darminfectie zoals iedereen zo’n beetje nu heeft en toch te druk geweest met werk en vrijwilligerswerk. Een voltijdse werkweek en dan ook nog elk weekend druk. Dus die komt tot het nieuwe jaar de deur niet meer uit zei m’n moeder al. Goeie zaak. Hij zag er slecht uit! Ik schrok gewoon. En huilen, dat had ik hem in 31 jaar nog nooit zien doen. Dus was wel bizar. Hopelijk is 'ie snel weer de oude.

Ik zal duimen dat Morgan vannacht weer vroeg in de nacht komt óf helemaal niet natuurlijk!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou dat is goed nieuws dat jij alweer een beetje aan het opknappen bent. Ziek zijn is niks en als mamma lijkt het me al helemaal niks. En gelukkig is Erik ook al een beetje aan het opknappen. Ja drinken is belangrijk he. Voor groot en klein. Wat dat betreft is het ook maar goed dat ik weer aan het werk ben. Ik vergat thuis nog wel eens te eten. Nu eet ik niet de hele dag door hoor, maar ik lunch wel en zo.

en dat van je vader is niet leuk, maar het valt mee gelukkig wat je al zegt. Mijn mannetje is ook zo hoor altijd maar bezig en als ie ziek is moet ik hem thuis in bed vastbinden. Maar hij is bijna nooit ziek. Ik ook niet trouwens. Maar wij zetten ook makkelijk dingen opzij om te zorgen dat we ook niet ziek worden. Niet dat we dieet en gezondheidsfreaks zijn, maar ik bedoel meer heel vroeg naar bed in plaats van tv blijven kijken alleen maar omdat we gewoon moe zijn. En uit willen rusten. Gek genoeg slaapt Mervin door alles heen en zeggen mensen dat hij er zo moe uit ziet. Dus of Make up doet wonderen of mamma went er steeds meer aan…

Maar goed Morgan ligt te dutten. Ze wilde niet in bed slapen maar ze zakte net op de bank weg. Dikke pech. Ze krijgt gewoon eten en daarna naar bedje toe. En inderdaad of vroeg of niet. Wij gaan er denk ik ook niet te laat in.

Groetjes,

Michèle

Weer een goede dag op het werk gehad? Nog eentje en dan is het alweer weekend! Zit je eerste weekje er al weer bijna op, ongelooflijk hè? Ik ben alweer ruim twee maanden aan het werk en dat is ook omgevlogen.

Vandaag een goede dag hier gehad. Met Erik gaat het weer iets beter, met m’n vader gaat het weer beter en met mij (dus) ook. Lekker gewandeld nog net. Erik ligt nu in de wandelwagen, de kinderwagen was 'ie inmiddels uitgegroeid. Hij vindt het leuk joh, beetje rondkijken naar alle auto’s en zo. Slapen zal er nu tijdens het wandelen wel niet meer zo snel van komen denk ik. Hoe is het met Morgan?

Groetjes!

Morgan ligt nu even nokkie op de bank. Ik had haar in bed gelegd maar dat was ineens brullen. Dat had ze van de week ook. Dus maar er uit gehaald. Ze heeft af en toe nog ineens last van krampjes en ze had prikkels weg te huilen. Dus nu is het dommelen op de bank. Ik vind het ook wel even gezellig. Pappa moet werken tot half acht. Altijd op donderdag en je realiseert je ook ineens dat je je kleintje niet zo veel ziet als ze naar de creche zijn. Dus even een beetje tutten op de bank samen en zij is meteen haar prikkels kwijt.

En ja de week is omgevlogen. Echt op dit tempo is het zo 2009. Dan is het al bijna een jaar geleden dat ik wist dat Morgan onderweg was. Wel een raar idee hoor dat vorig jaar rond deze tijd het begin was van wat nu op de bank ligt. Nu merk je pas hoe snel het gaat. Maar niet te veel over nadenken want daar ben ik nog te veel voor aan het ontzwangeren

Ben trouwens benieuwd wat Morgan vanacht doet. Gister kwam ze om 2.22. Wel een mooie tijd kwa cijfertjes maar het was weer zo’n tja liever iets eerder tijd. Maar goed we wachten het rustig af.

Groetjes,

Michèle

Ja, de tijd met je kleintje is wel schaars op die werkdagen. Dat klopt helemaal. Dus met lekker dutten op de bank maak je jezelf en ook haar blij!

Haha, nog last van de hormonen? Lastig. Ik heb dat helemaal niet als ik terudenk aan vorig jaar. Ik wist sinds september dat ik zwanger was en was met kerst drie maanden onderweg. Maar als ik me dat zo bedenk word ik niet emotioneel ofzo. Ik ken mezelf en ben best heel nuchter, dus dat verbaast me ook niet…

We hopen niet op 2.22 (inderdaad mooi gedaan), maar op 5.00. Oftewel: dat mama haar moet wakker maken.

Groetjes!

Ja gek genoeg ben ik best een harde tante als het moet en heel nuchter maar tijdens mijn zwangerschap was ik best een emokoe. Wat ook meegespeeld heeft is dat we toen een inmense werkdruk hadden die heel veel stress met zich meebracht en later ook mijn zware dieet met insuline spuiten. Ik was dood en doodmoe dus alles hakte er twee keer zo zwaar in. Maar ik moet zeggen zelfs nu ik uitgeruster ben dan toen kan ik nog steeds een huilbi krijgen uit het niks. Al moet ik zeggen het temperamentje van mij begint nu weer een beetje de overhand te krijgen. Morgan heeft alleen helaas ook dat temperamentje dus dat kan nog leuk worden als ze wat ouder is.

En ja de tijd is schaars. Ze ligt nu in bed. Eigenlijk wat later dan normaal, maar ja pappa is natuurlijk later thuis en anders ziet ie haar helemaal niet vandaag. Ja 's morgens even. Ze ligt nu boven om zich heen te kijken en te mopperen. Ach ze zal zo wel vertrokken zijn was gister ook zo. Wel makkelijk hoor zo’n camera. Je ziet alles en loopt niet zo snel heen en weer. Je ziet nu wat het is

Enne 5 uur sta ik op, dan mag ze wel wakker worden, maar ze wordt om kwart voro zes pas aangekleed dus als ze slim is. En ach anders komt ze misschien wel weer om 1 uur. Vind ik ook goed. Ik ga er alleen bijtijds in want ik heb een beetje dikke keel. En dat is bij mij of verkoudheid of vermoeidheid. We houden het maar even op het laatste. Ach nog 1 dagje en dan is het weekend. Dan kan ik later opstaan al moet ik wel nog werken…

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Oh ja, jij had suiker tijdens je zwangerschap. Is dat nu helemaal over? Logisch dat als je lichamelijk ook minder bent, dat alles er dan dubbel inhakt. Weet je waar ik laatst ontiegelijk bij moest janken? Dat tv-programma Ik Mis Je waarin een portret over een overleden dierbare wordt gemaakt. Ditmaal ging het over een overleden baby’tje van toen zes maanden. Nou, dat was dinsdag op tv en ik dus brullen. Erik is nu bovendien ook zes maanden. Ik voelde zo hoe erg dat moet zijn. En toch blijven kijken hè…

Wij hebben ooit ook een babyfoon gekocht, maar vind het nu een beetje zonde van ons geld. We gebruiken hem dus nooit, behalve als muziekdoosje bij Erik op z’n kamer. Maar ja, die heb je ook een stuk goedkoper… We horen hem gewoon goed als er iets is en heb dus echt nooit dat ding aanstaan. Wel fijn dat jullie er zoveel baat bij hebben.

Groetjes!

Ja ik ben er helemaal vanaf gelukkig. Moet er niet aan denken dat ik er suiker aan overgehouden had. Niet dat ik een snoeper ben of zo, maar als je het niet mag…

Oh daar begin ik bijvoorbaad al niet aan. Ik weet dat dat waterlanders worden en ik laat dat ook niet meteen los meer dus ik ga liggen piekeren dan en zo. Dus op dat soort programma’s heeft Mervin een verbod gelegd hier zeg maar

Morgan slaapt nog niet. Lijkt wel of ze te wakker is nu. Vind je het gek dat ze zo laat pas komt voor de fles. Maar ja kan haar ook niet wakker houden op de dag. Ze huilt niet, maar ze ligt gewoon om zich heen te kijken. misschien toch net te druk geweest met haar. Hoop maar dat ze zo in slaap valt want ik wil me bed in. Mervin wil wel weer op blijven zitten maar ik baal hier gewoon van. Leuk dat ze op de creche zoveel slaapt, maar ze moet thuis ook nog wel slapen. Echt soms snap ik dat kind niet. Net ook was ze bekaf en niet wakker te branden om 19.30 met pijn en moeite 180 cc laten drinken, en nu… Maar ja wat ik zeg ze huilt niet en ze moet toch een keer in slaap vallen toch???

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Baby’s, wat moet je ermee?
Uiteindelijk nog vroeg naar bed gegaan? Sliep Morgan toch nog snel in? En hoe was de nacht?

Dat soort programma’s kan ik wel kijken en het dan weer snel kwijt zijn gelukkig, dat is het punt niet. En het helpt me ook bij het heel erg waarderen van mijn eigen leven; dat ik echt besef wat ik heb en dat ik dat nooit kwijt wil. Natuurlijk voel je dat anders ook wel, maar dan nog even extra.

Laatste dagje werk!

Zo even pauze in de drukke chaos hier. Werd vanmorgen wakker met het gevoel dat iemand met een bosch schuurmachine in mijn keel bezig was geweest dus schoot lekker op maar niet heus. Nu wordt mijn hoofd een beetje zwaar (het is warm en benauwd hier binnen) dus ik ben blij als het half vijf is. Kan ik de laptop naar huis meesjouwen…

Maar goed ik gister nog 1 keer naar boven. Speen gegeven en doekje weer over haar hoofd gelegd en ze ging toen meteen slapen. Ik zei dat dat moest (misschien maak ik dan toch indruk??). Dus wij ook bijtijds gelukkig. Ze kwam im 23.00, dus iets te vroeg. Speen gegeven en toen weer gaan slapen tot 0.45. Dat mag wel, dus fles gegeven en ze sliep heel snel daarna weer. Alleen om half vier begon ze weer te mieren en had ik weet tullendienst. Alleen haar nekje voelde weer koel aan. Alleen muts die ik ben bedacht me niet om haar een kruik te geven. Ik had zoeits van hmm slaapzak en dubbele deken wat nu… Me collega attendeerde me op de kruik… dom dom dom. Maar ja aldoende leert men.

Maar goed ze is wel weer gaan slapen en niet alleen maar aan het klieren geweest dus helemaal duf was ik gelukkig niet. Maar ben wel blij dat ik morgen wel terug kan na de ochtend fles

Groetjes,

Michèle

Hopen dat jij niet ook ziek wordt! Klinkt wel een beetje zo…ik zal duimen!

Dus het was wel een beetje onrustig vannacht, fijn dat je morgen weer even kan bijslapen. Slaapt Morgan nog lang na de eerste fles dan? Erik met een beetje mazzel drie kwartier, maar ja…dat is met alle slaapjes zo overdag. Hij was net na een half uur al wakker! Maar hij ligt nu wakker in bed (nu al zo’n kwartier) en hij huilt niet dus ik laat hem mooi liggen. Misschien valt hij wel weer in slaap. Haha, wie hoop ik te overtuigen???

Werkse nog even!

nou ik denk eerder gewoon verkouden, maar kan ook zijn na goed slapen dat ik er weer vanaf ben.

Gelukkig heb ik wel een slaper thuis. morgan slaapt rustig nog tot 9 uur. Maar het kan ook dat ze tot half acht wakker is en dan gaat slapen tot 10 uur. Dus hoe dan ook ik kan ook nog even terug. 's middags kan het niet morgen want mijn moeder en mijn opa komen langs enne ik moet nog wel wat werk verzetten want ik weet niet wat voor weer het wordt zondag, maar bij mooi weer ga ik natuurlijk met het mannetje mee.

En komt goed hoor… Ik ga nu alleen wel weer wat doen anders moet ik nog meer meenemen vanmiddag.

Groetjes,

Michèle

geen idee… ik krijg ze nl ook en denk wow wat veel berichten … maar dan is het alleen van deze topic en tja die wekt mijn interesse eigenlijk niet meer

Ha ha ha Mriek, volgens mij moeten we deze maar weer stoppen en een nieuwe starten op anders krabbelen…

Groetjes,

Michèle

dat kan ook dé oplossing zijn… ach snap het wel… maar het is soms beetje irri als je denk wow wat heb ik nu weer aan info… dan gaat het over jullie prive hahaha …

Nou ja het gaat technisch nog steeds om de nachten, daar beginnen we mee, maar je hebt wel gelijk. We zullen het niet meer doen

Groetjes,

Michèle

Haha, dat is inderdaad irritant! Sorry dames. Maar kunnen jullie daar niet iets voor instellen in je profiel? Staat me iets van bij, maar weet het niet zeker.

Ach Michelle, we kunnen ook gewoon gaan krabbelen. Dat maar doen dan?

ik zal duiemen dat jullie gebroken nachten ongebroken worden… ! succes …

Toch lief van je mini-boy…