Laatste sprong - erg moe

ben ik weer is.
ik ben me er absoluut van bewust dat Lindsey nog in de sprong zit en daar horen dus bijkomstigheden bij zoals het niet willen eten en hangerig zijn e.d. maar wat mij nu eigenlijk nog het meest opvalt, omdat ik dit nog niet eerder heb gezien bij d’r, is dat Lindsey zo moe blijft. Zo heeft ze zondag op de dag in totaal 6 uur geslapen (2 uur 's ochtends en 4 uur 's middags) en 's avonds is ze gewoon weer moe ze sliep toen van half zeven tot half 8 de volgende ochtend. Ook vannacht heeft ze zeker 13 uur geslapen maar nadat ze d’r boterham heeft gegeten kon ze nog maar krap een half uurtje opblijven en was toen alweer hardstikke moe. ze ligt nu dan ook alweer een uur te slapen.
mijn vraag is eigenlijk of dit bij jullie bekend is. ik ga er vooralsnog vanuit dat er niks aan de hand is omdat ze verder nergens last van heeft. dus vroeg ik me af of dit dus bij de ‘laatste sprong’ zou kunnen horen.

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Als ze verder geen verschijnselen vertoont die op ziekte kunnen wijzen, dan kan het heel goed van de sprong komen. Er zijn kindjes die dan juist méér slapen ipv minder. Geniet er maar lekker van, zou ik zeggen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

nou dat wel vooral de nachten, hoewel ze vanacht wel twee keer wakker was geworden maar dat was maar heel kort dus tel ik niet echt mee.
maar omdat het ineens zo vreselijk veel is begon ik er toch wel m’n vraagtekens bij te zetten.
maar ze oogt inderdaad niet ziek, dus het zal wel goed zijn.
ze heeft trouwens uiteindelijk nog van 8 tot half 10 geslapen, daarna leek het even goed te gaan maar om 10 uur was ze toch wel weer erg moe, dus maar weer naar bed gebracht. ze heeft uiteindelijk nog een uur geslapen en lijkt het wel redelijk te gaan.
tja het zal de sprong wel zijn, ze maakt op dit moment natuurlijk ook wel erg veel mee en snapt waarschijnlijk ook niet echt wat ze ermee aan moet.

liefs,
Rinske

Morgan sliep of heel veel of heel weinig. Ik heb sprongen meegemaakt dat ze inderdaad bijna niet wakker was en nu is ze weer wel heel moe maar vroeg wakker geweest. Dus ik zou het even op de sprong houden. Mazzelaar

Groetjes,

Michèle

ik heb de sprongen dus nog niet anders meegemaakt dan dat ze dus juist niet wou slapen. vandaar dat ik me het toch een beetje af begon te vragen of dit ‘normaal’ kon zijn. maar ik houd het voorlopig dan maar op de sprong, klinkt naar mijn idee ook wel het meest logisch aangezien ze er voor de rest ook zo op reageert. we willen werkelijk niks, dus ja dat ze nu veel slaapt is eigenlijk wel erg lekker heb ik ook even rust. want wanneer ze dus wakker is is mevrouw echt niet te genieten maar dan ook echt helemaal niet, werkelijk niks is goed. hopelijk nog een paar dagen en dan op naar de pp hahaha.

liefs,
Rinske

Eh Rinske morgan is 17 maanden nu maar nog steeds niet echt gezellig dus het is (helaas) niet plotsklaps weg met 17 maanden… Oh ja enne mamma is de boeman hier.

Groetjes,

Michèle

nee daarom zeg ik inderdaad ook hierna de pp, dus veel verbetering verwacht ik ook niet echt de komende tijd.

liefs,
Rinske

Hey Rinske
Rico heeft dat ook bij deze sprong,
die is dan lastig omdat hij constant moe is.
en volgens mij zitten er daarnaast ook weer tanden te wringen.
Of het normaal is weet ik niet, en of het zeker een teken van deze sprong is evenmin,
misschien ligt het wel aan het weer of de virusjes die heersen.
maar ik herken het zeker deze sprong

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

tja een virusje zou het ook nog/weer kunnen zijn, maar dat hou ik nog maar achterwege aangezien ze niet echt zo oogt. tandjes die doorkomen zouden er deels mee te maken kunnen hebben. wel heeft ze de waterpokken gehad maar daar heeft ze niet echt last van gehad dus ga er vanuit dat dat nu ook niet ineens komt, het is nu alweer bijna voorbij dus dat lijkt me ook niet. maar wellicht wel weer een nieuw/ander virus…we blijven hier lekker bezig met de virussen.

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />