Laatste kiezen wanneer?

Minke moet nog 4 kiezen krijgen zei de tandarts een paar maanden geleden, maar ik vraag me af of ze niet eens zouden moeten komen nu… wat is “normaal”?
groetjes!

Grappig, ik vroeg me hetzelfde af. Noor was heel snel met al haar tanden en kiezen, maar de laatste 4 laten nogal op zich wachten… Ik lees even mee dus!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Morgan is nu met de laatste 4 bezig. Duurde ook een hele tijd. Eers hadden we er 1 nu 2.5 dus de laatste moet nog, al moet ik zeggen mag niet altijd kijken van haar.

Groetjes,

Michèle

Denk niet dat er echt een tijd voor staat. Dylano had met 22 maanden alles al.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Bedoelde hij echt 4 melkkiezen? Of bedoelde hij de 4 eerste blijvende kiezen? Die 4 eerste blijvende kiezen beginnen namelijk rond 5-6 jaar door te komen en komen niet in plaats van melkkiezen.

Zie anders Google voor meer info. Zoek op melkgebit. Dan krijg je allerlei schema’s te zien.

Groetekes, Sje

Hij bedoelde melkkiezen want hij zei “” daarna is ze voorlopig klaar". Ga even google-en…
groetjes

Ik dacht ergens tussen 2 en 2,5 jaar. Maar ja ook dat zijn maar gemiddelde, dus kan nog best even duren. Tim had bij 14 maanden al zijn tandjes en 4 kiezen. Toen heel lang niks en toen kwamen de laatste kiezen achter elkaar door. Hij heeft sinds 1,5 maand zijn hele gebit compleet.

Groetjes,
Sandra

Even wat sites bekeken,… voor het derde jaar zitten ze er als het goed is, dus het kan nog even duren…en dan zal het ook wel opeens heel snel gaan (net als bij Tim !)misschien?
groetjes!