wij zijn vanmorgen voor de laatste keer bij de gyn geweest die Robin en Justin gehaald heeft
Robin had een mooie kaart geplakt en we hebben er een foto ingedaan van de jongens Vonsee was er erg blij mee
Verder wou hij weten hoe het met mij was
Moest wel lachen want hij was aan mijn bed geweest na de bevalling en hoorde dat ik al naar huis was hahah hij baalde
En hij moest ook even zeggen dat 2 dagen na een keizersnee wel heel snel was
Het deed me allemaal wel wat vanmorgen hij heeft toch mijn kleine ventjes op de wereld gezet en dat schept een band en Ed vond dat ook
Hij heeft gezegt als er iets is met mij ik altijd bij hem terug moet komen hahah
Vonsee is een fijne vent zo dit was het even want er ligt een ventje te huilen in de box
Ga dus snel even kijken
Laatste keer
heleen
bianca4
zo ervaarde ik dat ook pfffffff
misschien kan je hem eens per jaar een leuke foto sturen,hi jheeft toch je 2 kanjers gehaald
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Bieb
En zo ga ik het over 3 weken ook geheid ervaren…
Wel fijn dat jullie zo’n goed contact met die man hadden Heleen!
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
MJ1
Wij hadden ook een erg leuke verloskundige, maar als ik me goed voelde was de eindcontrolle niet nodig dus ik ben dan ook niet geweest.
Maar gezien we nu plannen hebben om te verhuizen, zal ik haar niet meer meemaken als wij een tweede kindje zouden krijgen en dat vind ik best wel jammer.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben.