Laatste keer op forum 0-1 jaar

Tja, dit is de laatste keer dat ik op het forum 0-1 jaar een topic plaats, Janniek wordt morgen 1 jaar. Dus verhuis ik voor Janniek naar het forum 1-4 jaar (waar ik voor zoonlief ook al topics plaatste).
Natuurlijk blijf ik wel meelezen en meedenken.

Groetjes,

jantje

he janniek, veel plezier morgen. ben je er al uit hoe je het gaat vieren?

groet loes

Hoi Jantje,

Jammer dat je weggaat op dit forum, maar…met een goede reden. Janniek is morgen jarig! Gefeliciteerd alvast en maak er een gezellige dag van! Veel plezier op het volgende forum en daar ‘zie’ ik je weer over eh…8 maanden, als Julia 1 jaar is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik verhuis met je mee, je mag eerst morgen en ik hobbel erachter aanstaande maandag, dan wordt Boris 1 jaar.
Die slaapt nu nog steeds trouwens, hij is om 11 u naar bed gegaan, hij wordt nu een slaapkop Straks gaat hij 20uur naar bed en slaapt ie tot de volgende ochtend.

Alvast gefeliciteerd enne wij lezen ook met jou mee hoor Morgan komt over 8 maanden samen Julia jou kant op.

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd!! En tot over 6 maanden dan is Minke ook al 1 jaar!

Alvast gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Janniek. Over 3 weken en 1 dag, verhuis ook ik mee daarnaartoe. Dan wordt Noa 1. Time flies. Heb hier altijd prima adviezen gekregen en zat geruststellende woorden, Waarvoor mijn hartelijke dank.

Ik zie je vast daar wel eens. Ik betrapte me er gister op dat ik daar toch al aan het spieken was, en heb nog zat vragen aan meer ervaren moeders.

Groetjes,
Claartje

Gewijzigd door - Claartje op 02 Jan 2009 15:02:10

Gefeliciteerd! Tot over vijf maanden!