Laatste fles

nou het was vandaag de rest van de dag hopeloos
ze sliep vanochtend van 11 uur tot kwart over 12 normaal gesproke is het hooguit een half uurtje
dus ik netjes een broodje gemaakt maar daar wou ze maar een paar stukjes van hebben en de rest spuugde ze zo weer uit toen maar tege 1 uur een flesje gegeven daar had ze 180 van opgedronken en toen begon helemaal de ellende ze werd moe half 2 ik dacht dan gaat ze mooi zo naar bed nou niet dus alleen maar huilen huilen huilen kwart voor 2 er maar uitgehaald en maar huile ze wou alleen maar bij me ligge of in haar loopstoel maar toen wou ik haar even in de box leggen was het weer misse boel daar ging de huishouding haha
tegen kwart voor 3 begon ze te mopperen toen heb ik haar toch maar een liga gegeven en wat drinken en toen was ze weer zo moe poging 2 in bed ligge weer misse boel
uit eindelijk was het tien over half 5 weer moppere ik dacht ja ze mag zo eten nou 4 happen en sliep zowat in de stoel
dus heb ik haar in haar bedje gelegd en sliep ze meteen
zel sliep zelf tot half 7
daarna zijn we lekker even samen onder de douche geweest want mams had de knollen op en moest even een beetje wakker worden haha
om 10 over 7 de fles en daar zat 210 in helemaal leeg en had ze nog wel iets dorst maar dat kon ik af met een speen
nu is het stil en neem aan dat ze slaapt

wat kan ik nou beste doen gewoon op 3 flesjes blijven

Tja het blijft vreemd die CB’s Rainbow. Met 9 maanden hebben ze aan 2 flessen genoeg en ik vind en een toetje en 3 flessen ook wel veel. Want Tim kreeg altijd om 18.00 uur zijn avondeten en dan om half 8 een fles. Als ik er dan ook nog een toetje tussen moet stoppen wordt het wel heel veel achter elkaar. En als je de fles voor een toetje vervangt is het alleen maar makkelijker om die fles weg te laten. Omdat je de fles voor iets anders vervangt. Als je nu besluit en een toetje en een fles te doen dan wordt het misschien alleen maar moeilijker straks om de fles weg te laten. Maar goed je moet voor jezelf bekijken waar jij voor Eva het beste gevoel bij hebt. Hier is het in ieder geval heel goed gegaan. Tim dronk altijd de fles van half 8 helemaal leeg. Maar hij vond alleen een toetje na het eten en geen fles meer ook gewoon prima.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh ja Rainbow. misschien overbodig om te zeggen maar zeg het toch maar even voor de zekerheid. Als ze onder de 500 cc opvolgmelk komen moet je weer beginnen met vitamine D. Dus als je van 3 naar 2 flessen gaat moet je daarmee beginnen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

@Linda: wat beroerd zeg, zo’n dag als vandaag. Hopelijk slaapt ze vannacht goed. Ze gaat natuurlijk richting sprong, dus daardoor kan het goed komen dat ze niets wil en zo slecht slaapt en huilt. Ik denk dat je even niets moet forceren nu met eten, dus daar even niets in veranderen. Sprongentijd is daar niet echt de beste tijd voor, dat kan je beter doen als 'ie weer voorbij is. Dus proberen om je oude ritme aan te houden zoveel mogelijk en dan wachten tot de sprong voorbij is. En dan maar eens zien of het nodig is om iets aan te passen of dat ze dan zelf een nieuw ritme aangeeft. Zolang ze genoeg plasluiers heeft en dus genoeg vocht binnenkrijgt, is het oké.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@ Sandra op het het briefje van het CB wat ik meekreeg met 6 maanden staat dat dat pas moet als ze onder de 200 komen.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ook dat verschilt dus weer per cb. Lekker handig. Hier zeggen ze ook onder de 500 vitamine D geven.

Groetjes!

Kan het kwaad als ze het al krijgen? Want morgan loopt zo met haar flessen te rommelen nu. Ze krijgt natuurlijk ook boter op der brood en daar zit ook vitamine D in geloof ik.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Lijkt me niet. Als je borstvoeding geeft, moet je ook vit. D en K bijgeven en dan zijn ze nog stukken kleiner.

Groetjes!