nou het was vandaag de rest van de dag hopeloos
ze sliep vanochtend van 11 uur tot kwart over 12 normaal gesproke is het hooguit een half uurtje
dus ik netjes een broodje gemaakt maar daar wou ze maar een paar stukjes van hebben en de rest spuugde ze zo weer uit toen maar tege 1 uur een flesje gegeven daar had ze 180 van opgedronken en toen begon helemaal de ellende ze werd moe half 2 ik dacht dan gaat ze mooi zo naar bed nou niet dus alleen maar huilen huilen huilen kwart voor 2 er maar uitgehaald en maar huile ze wou alleen maar bij me ligge of in haar loopstoel maar toen wou ik haar even in de box leggen was het weer misse boel daar ging de huishouding haha
tegen kwart voor 3 begon ze te mopperen toen heb ik haar toch maar een liga gegeven en wat drinken en toen was ze weer zo moe poging 2 in bed ligge weer misse boel
uit eindelijk was het tien over half 5 weer moppere ik dacht ja ze mag zo eten nou 4 happen en sliep zowat in de stoel
dus heb ik haar in haar bedje gelegd en sliep ze meteen
zel sliep zelf tot half 7
daarna zijn we lekker even samen onder de douche geweest want mams had de knollen op en moest even een beetje wakker worden haha
om 10 over 7 de fles en daar zat 210 in helemaal leeg en had ze nog wel iets dorst maar dat kon ik af met een speen
nu is het stil en neem aan dat ze slaapt
wat kan ik nou beste doen gewoon op 3 flesjes blijven