Laatste Fles

Misschien een rare vraag maar vanaf hoe oud mag je de laatste fles weg laten…

geven ze zelf wel aan hoor,
mijn dochter dronk hem niet meer leeg, en hebben hem toen weggelaten en sliep in eens door.

groetjes gytha

thije geeft helemaal niets aan, die zou nog op 8 flessen kunnen leven volgens mij. Toen hij een paar dagen later wakker werd ben ik de laatste fles gaan vervroegen. Telkens een half uur een paar dagen lang. Tot ik op half 9 zou moeten zitten. Hij kreeg toen zijn enerlaatste fles om 19:00 uur. Toen heb ik hem gewoon laten liggen, en dat ging prima! Succes!

Hoi,

Mijn zoontje is 6 maanden en al geef ik hem elk uur, zou hij hem wel opdrinken denk ik. Ik ben sinds vorige week begonnen met groente en fruit, waardoor hij toch een ander ritme krijgt. Dus ik dacht ik ga het ook maar eens proberen met de laatste fles. Is ook wel lekker om eens eerder dan half 12 op bed te liggen. Heb hem maandag om 21.15 gegeven en hij sliep door tot 5 00 uur en gisteren om 20.00 gegeven en was ok 05.45 wakker. Dat was wel lekker en is sdaarna weer doorgegaan tot 9.15 uur

Gewoon proberen.

Succes Groetjes Mama van Jelle

Hoi nou gisteren wilde meneer zijn fles dus helemaal niet meer en hij werd vanacht een uurtje eerder wakker dan normaal dus op zich ging dat wel goed. Maar krijgt ie dan nog wel genoeg binnen qua vocht hij krijgt nu nog maar 2 flessen van 210 en deze drinkt ie ook niet helemaal op vanochtend heeft ie gedronken en na 2 uur weer alles uitgespuugd hij slaapt ook veel meer dan normaal heeft iemand een idee wat dit kan zijn bedankt

Hoi Petra,

Anne drinkt ze ook niet allemaal leeg.
Vanmorgen om half 10 maar iets van 120 van de 210cc.
Had ze genoeg aan denk ik.
Vanmiddag bij mijn schoonzus liet ze 60cc staan.
Denk dat ze ook wat last heeft van tandjes die doorkomen.
Bijt vaak op de speen.

Dat je zoontje veel slaapt zou ik eigenlijk niet goed weten.
Misschien een griepje onder de leden?
Hoeveel slaapt hij nu op een dag? Is dat al een paar dagen zo?
Heb je al in zijn mondje gevoelt/gekeken of er witte puntjes zijn?
Laat je me nog wat horen!

Gr. Heleen.

Hoi, vanmiddag heeft ie weer zijn flesje uitgespuugd uit eindelijk heeft 50 cc binnen ook naar de dokter geweest verschijnlijk een buik griepje hij slaapt nu zo 2 meer vind het niet erg als ie het nodig heeft hij wil nu al naar een uur slapen hij heeft net een flesje van 180 gehad en heeft er 50 van laten staan gelukkig en nu hopen dat het erin blijft