Laatste fles/papfles

Oh ik gooi haar ook wel vol hoor, alleen vandaag heeft ze bij de laatste fles maar 125 willen eten. Zo vol zat ze nog. Het kwam nog net haar oren niet uit en te vol lijkt me ook niet oke voor de nacht. Dus zometeen 200 aanbieden om 17.30 en dan om 22.30 bied ik weer 200 aan. Hopelijk is dat lang genoeg om niet helemaal vol te zitten en kort genoeg om vol genoeg te zitten zeg maar. Moet ik haar alleen wel wakker krijgen zo

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

En, wakker gekregen?
Ze pakt wat ze nodig heeft en al het overschot komt er inderdaad uit. Regelt zich mooi toch, de natuur?

Ha ha ha ja ze is wakker geworden en ze was nog blij me te zien ook. Ik had een huilbui verwacht omdat ze de vorige voeding maar 125 cc gegeten had. Ze heeft trouwens zo ie zo niet zoveel op vandaag. Denk dat ik net aan de 800 kom of zo. Maar ja ze was al een beetje hangerig door haar prik en gister heeft ze ook wel heel veel gegeten. Ach als ze honger heeft hoor ik haar wel hoor. En als ze vanacht komt is het niet iets dat we niet gewend zijn. We zien het wel. Ik wacht tot zo ie zo half tien en probeer half elf en bied dan 200 aan en dan zien we wel hoe ver we komen, Morgen weer een dag. Ze kijkt nu tv met pappa en zit te kletsen.

Groetjes,

Michèle

Leuk is dat hè, dat ze blij zijn om je te zien als ze wakker worden. Als ik zo’n glimlach krijg is m’n hele dag weer goed.

Ik kan me indenken dat ze gewoon niet zoveel hoeft inderdaad na gisteren en de prikjes. Hopelijk hebben jullie wel een goede nacht vannacht!

Ha ha ha mijne ook hoor, maar ik zeg wel altijd meis vanacht gaan we het wel anders doen he. En dan lacht ze breed en dan heeft mamma weer hoop…

Ze zit nu aan 705 cc vanaf 2 uur vanacht. En ze is nu lekker de prikkels aan het weghuilen dus dat bied hoop. Ik bied haar straks 200 aan en zie wel wat ze wil. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe ronde nieuwe kansen.

Groetjes,

Michèle

he meiden… ik heb nog één vraagje … hoe doen jullie het met badderen? welke tijd?

mijn manneke gaat om 20.00 uur in het badje en krijgt daarna de fles… maar als het de allerlaatste fles is, is dit dan ook handig? we doen het vooral omdat papa hem dan ook nog effies ziet!! en … eigenlijk gaat hij altijd wel slapen na die tijd dus…

maar toch effe benieuwd wanneer/hoe jullie het doen?

Hoi,

Wij doen Erik altijd 's avonds in bad. Meestal na de fles van 18.30 uur en daarna lekker naar bed. Dat werkt hier prima!

Groetjes!

Morgan gaat hier nu nog om de dag en dan voor de laatste fles (22.00-22.30) Maar vanaf maandag is het 18.30 fles, 19.30 in bad en dan op har kamer de laatste fles om 22.30 en hopelijk om 23.00 alles in diepe rust

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

wow michele …

doe je haar echt zolaat in bad? heeft dat reden? ik wil me er verder niet mee bemoeien hoor… maar hier doen we het voor de voeding van 20.00 en hij krijgt ook nog de voeding om 23 uur … dus een voeding eerder dan jullie…

nu ben je harstikke laat nog bezig met een badje en persoonlijk zou ik dan zo lui zijn dat ik er geen zin meer in heb…! maar ieder zijn keuze hoor… als jullie je hier beterder bij voelen gewoon doen?

waarom ga je niet het weekend al uitvogelen om het eerder te doen zoals je in de topic op maandag zet? stel dat ze er niet goed op reageerd en het dus wakkere nachten worden dan kan je papa nog zijn bed uit duwen… ( als je dat voor elkaar krijgt) of hij kan overdag oppassen dat jij kan rusten…

is maar ideetje

hoi hoi,

Wij hebben de laatste voeding niet meer gegeven toen onze meid niet meer wakker werd voor haar voeding. Wij moesten haar avond aan avond wakker maken en ze dronk dan hooguit 100cc om weer half in slaap te vallen in mijn armen. Ik denk zelf dat ieder kindje het zelf aangeeft wanneer hij/zij geen behoeft meer heeft aan de laatste fles. Dus zolang je kindje nog wakker wordt voor de fles, zou ik het gewoon geven! Oja, wij doen onze dochter rond 18.30/19.00 in bad en om 19.30 de laatste fles. We geven de fles wel beneden maar met gedimpt licht en tv of radio uit. Ook zeggen we dan niet veel meer tegen haar en na de fles gaat ze gelijk naar bed. Succes in ieder geval en probeer het gewoon 1x uit! (in het weekend bijvoorbeeld). Als je kindje toch wakker wordt 's-nachts dan geef je de avond daarna gewoon weer de laatste fles! Succes en laat weten of het gelukt is!

Het is er eigenlijk zo ingeslopen dat het zo laat was door dat ze heel erg last had van krampjes. Maar ik ben nog een week vrij voor dat ik aan het werk ga. Maar we hebben net besloten om er morgen mee te beginnen. Dus dan krijgt ze nog steeds om 22.30 de laatste fles, maar om 19.30 is ze dan al in bad geweest. Dus geen zorgen ik kan nog de hele week terug naar bed terwijl Morgan wel op de creche is.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

haha wat zal jij uitgerust aan het werk gaan!!

Pff niet als ze nog steeds zo spookt als ik weer moet werken…

Groetjes,

Michèle

niet goed gegaan vannacht? …

Ik heb net een nieuw topic aangemaakt. Maar het was een half half succes zeg maar.

Groetjes,

Michèle