Hallo,
mijn zoontje is 4,5 maand en gisteren hebben we voor het eerst de laatste fles weggelaten. Hij was al 4 nachten van slag, steeds vanaf 4 uur wakker. Speen erin en dan sliep hij weer verder enz. enz. Gisteren bij het cb laten wegen en gevraagd of de laatste fles eraf mocht, want hij dronk hem steeds slapend leeg. Ze gaven nu ineens aan dat het wel mocht. Ik moest om 20 uur een papfles geven.
Normaal krijgt hij om 19 uur een fles. Hij ligt dan meestal vanaf 16.30 in bed en wordt dan rond 18.30 weer wakker, soms ook eerder, wisseld heel erg. Nu hebben we het gisteren kunnen rekken tot 20.15. Toen een papfles en daarna naar bed.
Nou toen begon de ellende. Om 23.20 hoorde we hem. We dachten “ohh hij is dat zo gewend”. Ik ging kijken en hij sliep toen eigenlijk al weer. Na 10 min. hoorde we hem weer. We hebben toen zijn speen gegeven en toen sliep hij weer in. Nou dat was het dachten we niet dus. De hele nacht door na 45 min. tot een uur werd hij steeds wakker. Vanaf 4 uur zelfs helemaal klaarwakker. Dekens aftrappen, en de grootste lol. Toen ik hem vanmorgen om 7 uur dan maar uit bed haalde, omdat hij weer wakker was, keek hij me met een enorme glimlach aan.
Ik weet nu echt niet hoe ik het vanavond moet doen. Weer proberen te rekken en dan een papfles. Of gewoon om 19 uur een fles en dan proberen rond 22.30 een laatste voeding te geven.
Komt dit nu doordat hij in een sprongetje zit of omdat hij het even totaal niet meer snapt.
Wie herkent dit en heeft tips?
Ik weet niet wat ik het beste nu kan doen.
Liefs Debora