Laat mijn baby slapen..?!

hoi mensen,

Helemaal gek word ik ervan…
Onze zoon Sam slaapt niet!! hij is nu 7 wkn en ik weet niet meer wat te doen…
Hij heeft eerst vooral veel gehuild en wou slecht eten (fles) na een bezoek aan de osteopaat bleek dat ie veel geboortestress heeft… ze heeft hem daarvoor behandeld en doet dat nog steeds…
Het verschil is super…
Hij eet en huilt een stuk minder…
Alleen hij wil maar niet slapen… 's nachts gaat het redeleijk en slaapt ie van
ongeveer 21 tot 02 uur en dan weer tot een uur of 5 half 6…
maar overdag slaapt ie eigenlijk helemaal niet!!
Hij krijgt voeding als ie erom vraagt en meestal is dat om de 3-4 uur…
Heeft er iemand tips voor ons??

veel liefs karlijn

Het ene kindje heeft meer slaap nodig als het ander!
Sommige kindjes slapen van voeding tot voeding en andere slapen overdag niet!
Geen enkel kind is hetzelfde.
Maar huilt hij veel??
Leg hem bij de eerste vermoeidheidstekenen op bed en dat is bij huilen, gapen etc.
Heb je al eens aan inbakeren gedacht?
Heeft hier erg goed gedaan, ik heb er een slapertje van terug gekekregen!

Succes

groetjes Gytha

ja heb al ingebakerd,pukababy,maar hij slaapt op zijn buik en anders helemaal niet, dus dat hielp niet echt!
Weet idd dat niet alle baby’s evenveel slapen maar van 5 tot 21 uur niet? is wel erg veel he? ik leg hem idd meteen als ik een gaap zie in bed maar dat haalt niks uit, hij mopperd dan en blijft wel even stil maar valt niet in slaap en begint na een tijd weer te huilen…

Ik denk dat je gewoon een wakkere baby hebt. Niet proberen te forceren dat-ie overdag slaapt, hij heeft daar blijkbaar geen behoefte aan. Dus gewoon zo laten en niet allerlei kunstgrepen uithalen om hem in slaap te krijgen.

Groetekes, Sje

ik denk idd dat je gelijk hebt, al word ie wel moe hoor en slaapt ie soms wel even! Ik probeer het ook niet te veel te forceren, hij valt vanzelf wel een x in slaap…
liefs

Onze oudste was ook zo’n wakkere baby. Af en toe een hazeslaapje tussendoor maar verder wakker, wakker, wakker. 's Nachts sliep ze gelukkig wel goed.

De jongste daarentegen sliep in haar babytijd de hele dag. Die werd alleen maar wakker voor haar voedingen.

Dus wij zijn van het ene in het andere uiterste terechtgekomen. En dat hebben we maar gewoon geaccepteerd!

Groetekes, Sje

ook vanaf 7 wkn al zoveel wakker dan? hij doet idd wel wat hazeslaapjes omdat ie dan zijn ogen echt niet meer open kan houden maar verder niet…
ik vind het ook niet erg dat ie zo weinig slaapt, maar hij is nog maar zo klein… nouja fijn iig dat hij niet de enige is !!
Liefs karlijn

Hallo Kaya

Mijn zoontje is nu bijna 6 maand oud, in het begin sliep hij ook heel erg slecht.
Op het laatst komen babies dan ook in een vicieuze cirkel terecht zodat het slapen helemaal niet meer lukt.
Mijn zoontje kan gewoon erg moeilijk in slaap komen. Echt de 3 RRR helpen. Rust en Regelmaat. Ik ging op een gegeven moment zo weinig mogelijk met mijn zoontje erop uit, en liet hem altijd slapen op zijn eigen kamertje met ed gordijnen dicht. In het begin duurde het naar mijn idee eindeloos voordat hij in slaap viel, soms wel 2 uur. Maar naar verloop van tijd sliep hij steeds makkelijker in en sliep hij steeds langer.
Nog steeds is mijn zoontje een moeilijke slaper, inmiddels ben ik weer aan het werk, en bij mijn oppas etc. slaapt hij ook nauwelijk, soms maar even een uurtje, en dat dan op de hele dag!!!
Thuis slaapt hij gelukkig wel goed, en ik merk gewoon als ik een paar dagen heb gewerkt dan kan hij ook thuis mnder ged in slaap vallen, dan is hij naar mijn idee te moe. Wat bij mijn zoontje ook weleens helpt is om de stofzuiger aan te zetten op de kamer, van dat geluid valt hij vrijwel altijd direkt in slaap.
Succes

nouw dat idee heb ik idd ook meer, hij is nu te moe om te slapen maar hij wil wel… ik ben idd erg veel thuis gebleven de afgelopen dagen en daardoor merk ik al verschil in gedrag kwa huilen ed. maar alleen dat slape nog niet!!!
maar dus gewoon vol blijven houden…
liefs karlijn

ik zou het even blijven proberen met de rust en regelmaat en wie weet komt alles goed

\foto{http://www.babybrabbel.nl/dynban/babybanner/1196930760/9/1/1/255/165/165/0/148/206/damian.png}