Laarsjes voor jongens&meisjes

Hee moeders …

Wat vinden jullie?
Zijn dit leuke laarsjes voor jongetjes of zijn ze toch meer na het meisjesachtige toe?
Het zijn namelijk unisex laarsjes, dus voor jongens&meisjes staat erbij, ik vind ze zelf heel stoer? Maar twijfel toch een beetje of het niet beetje toch voor meisjes is?
Dus ik ben benieuwd na jullie meningen haha

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Ik persoonlijk zou ze een meisje niet aangeven.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Oké, jij vind ze dus meer jongensachtig?
Ik wil ze namelijk misschien voor me zoontje kopen!
Voor jongens hebben ze weinig leuke laarsjes vind ik!

Ik vindt ze indd meer voor jongens.
Maar ik ben een zeikerd wat dat betreft, want Dylano krijgt bij geen laarsjes, vindt ik weer meer voor meisjes lekker tegenstrijdig. Ik zie een jongen liever met van die hoge stoere schoenen

Liefs Michelle

Leuk voor een jongen, ook wel voor een meid eigenlijk! Tja, ik ben niet zo moeilijk, volgends mij zijn deze zolen ook flexiebel, das weer beter voor voeten die zich nog moeten ontwikkelen, en volgends mij zijn zo ook lekker warm!

Ik had deze laarsjes in het zilver voor Eva. Ik vind het zelf echt meisjeslaarsjes eigenlijk. Zo zien ze er ook uit. Jongenslaarsjes hebben vaak meer stiksels enzo. Ik zou ze je überhaupt niet aanraden, want de pasvorm is niks. Nu weet ik niet of je zoontje ook een hoge wreef heeft, maar ik kreeg ze bij Eva niet zo goed aan. Ze zitten ook heel strak om het kuitje heen, al heeft Eva misschien dikke meisjeskuitjes? Ik heb ze op MP verkocht! Ik zou Eva zelf ook deze laarsjes niet aangeven, maar ik vind het ook niet echt jongenslaarsjes. Moeilijk inderdaad!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik vind het wel meer naar jongenslaarsjes neigen dan naar meisjeslaarsjes, maar ik vind ze persoonlijk niet stoer genoeg. Hihi. Bij Erik vind ik ze niet passen in ieder geval. Maar misschien dat ze wel heel goed bij Nayaro passen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha, ik neig dus meer naar meisjes .
Echt unisex laarsje idd, als je zo de meningen leest.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Ben ik te eerlijk als ik zeg dat ik ze uberhaubt niet leuk vind…

Groetjes,

Michèle

Je bent gewoon erlijk Michèle
Zolas ik al zeg vindt ze meer voor jogens maar Dylano zou ze ook niet krijgen
Maar smaken verschillen nu eenmaal.

Liefs Michelle

@ Michelé …
Haha neehoor, smaken verschillen gelukkig toch?

Ik vind juist leuk om te lezen dat iedereen zo’n verschillende mening heeft, alleen word me keuze er wel moeilijker door!

@ Mriek …
Ik hou normaal gesproken ook heel erg van stoer, hij heeft ook eigenlijk alleen maar stoere schoentjes! Maar ik wil nu is iets ‘netjes’ dat staat hem namelijk ook heel leuk! Dus vandaar dat ik even zo’n switch in zn schoenencollectie wil uitbreiden! hahaha …
Hij heeft nu bijv: héle leuke hoge reeboks, maar die zijn te krap aan het worden! Dus vandaar dat ik op zoek ben na andere hoge schoentjes of laarsjes!

@ Rainbow …
haha, ze zitten dus eigenlijk voor geen meter?
Dat is wel minder om te horen eigenlijk …
Ach ik denk er nog even over na
Ik had ze indd in het zilver gezien & in het lakzwart … En dat vond ik dus wel weer echt meisjes, misschien dat ik daarom ook twijfelde of het niet gwn een meisjesachtige laars is! :blush:

Wat voor leuke schoenen dragen jullie kinders allemaal dan?
Nu we het toch over schoenen hebben?

Ik snap 'm! Haha. Erik heeft laatst nieuwe schoentjes gekregen. Hij heeft maar één paar, van Petit Shoes. Bruin met zwart en aqua. Superleuk, al zeg ik het zelf. Stoere, wat hogere schoenen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan heeft een paar all stars, maar ik moet even kijken of ze al passen (denk het wel) en ze heeft beetje bruinpaarse schoenen met een roze bloem erop, Maar wel stoer en toch meisjes achtig van bobbi boots heten ze geloof ik. Bij van haren gekocht zondag en ze is het heel trots op. Iedereen moet er naar kijken

Groetjes,

Michèle

Ik heb juist goede ervaringen met laarsjes omdat ik vind dat ze steviger zijn rond de enkels, dat vind ik dan weer best belangrijk! Jada heeft 3 paar laarsjes en die heeft ze zelf ook het liefste aan nu ze zelf goed loopt! Ahhh ieder zo zijn ervaring zeg maar!

Dylano begint nog maar net te lopen dus die heeft nog geen loopschoentjes

Liefs Michelle

Seth heeft ook nog geen echte loopschoenen, maar hij heeft wel een paar nike’s (heeft hij eigenlijk nooit aan…) en een paar schoenen van tip toey joey, leren schoenen, met elastiek, dat je ze zo aan kan trekken, in donkerblauw met wit. Vind ze zelf erg leuk!!
Liefs, Anne

@Preciousbaby, hihihi moeilijk he, die laarsjes? Het zijn gewoon meisjong-laarsjes! Denk er inderdaad even goed over na. Maar de mama die ze van mij gekocht heeft, is er wel heel blij mee, dus het kan aan de pootjes van Eva liggen hoor. Ik zou ze dan wel even bij Nayaro passen! En misschien een maatje groter kopen.

Eva loopt ook nog niet, dus hier nog de KiddyPads. Ik heb nu hele leuke zwarte sandaaltjes met zilveren schubrandje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Als ik ze zo zie vind ik ze ook meer voor jongens.

Maar mijn smaak is het helemaal niet, dus ik zou ze Tim nooit aantrekken. Ik zou Tim sowieso nooit laarzen aantrekken. Vind ik toch meer voor meisjes. Ik koop liever stoere schoentjes voor hem dan laarsjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker