Kwijlen

Even een klein vraagje. Bo heeft inmiddels alle kiezen en tanden. Zijn gebit is nu helemaal compleet. De latste dagen (week) kwijlt hij echter alsof hij wel tien kiezen krijgt!!! DIt ben ik dus alleen gewent van hem wanneer hij weer een kies krijgt, wat nu niet meer mogelijk is. Hij is heel iets snotterig, maar kan no wel goed door zijn neus ademen. Het is dus niet dat hij daardoor vaak zijn mond open heeft en dus daardoor veel kwijlt.
Herkennen jullie dit? is dit normaal
? en hoe komt dit?

liefs woezel

Ik herken het wel maar heb geen idee waar het door komt.
Ze krijgen rond hun tweede nog wel 4 kiezen erdoor trouwens, helemaal achteraan.
Tenminste Job kreeg ze vrij laat.

Ja klopt, maar die heeft hij al, hij heeft alles al, dus daar kan naar mijn idee de oorzaak niet liggen , zijn hele trui is inmiddels nat, en zijn nek ook het loopt er in straaltjes uit!!

liefs woezel

Hmm das wel heel veel ja.
Niks op google te vinden? Of anders toch de ha eens om advies/raad vragen?
Ik ga ook ff googlen.

heb ook even snel op google gezocht, en zou idd kunnen liggen aan het feit dat hij wat snotterig is. Dat is hij sinds een kleine week, en sindsdien kwijtl hij ook weer erg veel. Misschien dat hij er toch meer last van heeft dan ik dacht.
Even aankijken dus!

liefs woezel

De onze kwijlt inderdaad ook heel erg veel als hij verkouden is en wat last van zijn keeltje heeft. Maar dit besefte ik me pas nadat ik wat foto’s van de speelzaal zag met daarop een kwijlend mannetje en een nat shirtje… Slikken vindt hij dan niet fijn denk ik waardoor hij het er maar gewoon uit laat lopen

ehm nou rico doet dit toevallig de laatste dagen ook maar dat komt bij hem denk ik omdat hij verkouden is, zijn neusje zit wat dicht en is behoorlijk snotterig, hij maakt nogal wat slijm aan nu en dat loopt er ook gezellig constant uit
verder zou k niet weten hoe het komt, misschien ruikt hij veel lekkere dingen die mama kookt

Jurian doet dit al levenslang. Hij is nog bij de kno onder controle en die denkt dat het pas over gaat als de amandelen geknipt worden. Het is echt niet leuk… alles is zeiknat. Baal daar enorm van…

@Mini-boy; ik neem aan dat je het over de keel amandelen hebt omdat zn neus amandelen toch al verwijderd zijn? is hij ook nog zoveel ziek of valt dat mee? ik hoop toch wel dat er verbeteringen zijn sinds die eerste operatie…??

@Mini boy

Vreselijk zeg als hij dat altijd heetf!! Bo heeft het nu sinds een weekje, maar idd zeik en zeik nat. Bij hem gaat het als het goed is weer over als ik dit zo lees, maar om dit constant te hebben, is echt niet leuk!! Wat jezelf ook zegt, alles is zeiknat, je kunt ze net zo goed de hele dag een slabber om doen, dan blijven de kleren tenminste droog!! Wanneer moet hij naar de kno voor zijn amandelen?

liefs woezel