Kwijlen

Hallo,
Onze dochter is nu bijna 4 mnden. Nu is ze sinds een tijdje echt hevig op haar knuistjes aan het bijten/sabbelen. Als je je vinger in haar mondje doet voel je echt dat ze aan het bijten is.
Tandjes gaan we maar vanuit. Je ziet ook al lichte verkleuring waar de tandjes gaan komen (onderin).
Hierbij kwijlt ze dus ook giga. geeft niets natuurlijk.
maar af en toe vind ik het toch ook wel een beetje sneu voor haar, soms zit ze echt helemaal onder de kwijl.

Nu zijn er dus van die bijtringen ? wat is dan een goede ? waar halen jullie die (zonder reclame te maken denk ik)

Het is alleen ook zo, ze grijpt van alles vast, speeltjes e.d. (eigenlijk alles wat in de buurt ligt) maar ze weet niet wat ze vast heeft en wat er mee te doen. dus misschien zijn er bijtringen in de vorm van een speen oid ? Deze kan ze ook natuurlijk uit gooien.
Maar goed, iemand een idee ?

Léon
Vader van Marèl ( 22-07-2009)

of er bijtringen zijn in de vorm van een speen weet ik niet,
maar weet wel dat kwijlen er gewoon bij hoort…hier is helaas niks aan te doen.
ruben had ook zo vaak zijn truitje nat van het kwijl…
als het echt niet meer kon, trok ik hem een schone aan…dan maar een beetje meer was
je dochter zal misschien nog iets te jong zijn om te snappen wat ze met een bijtring moet doen, maar als ze het eenmaal door heeft…gaat het vanzelf!

dus…gewoon lekker laten kwijlen!!!

groetjes!

karin

Je hebt van die bijtringen die je in de koelkast kan leggen en die dan lekker verkoelend werken op de zere plek. Te koop bij de babyspeciaalzaak (haha). En dentinox smeren op het zere tandvlees of chamodent (van VSM) wil ook wel heel goed helpen tegen de pijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Of gewoon bij die grote winkelketen, waar ze ook babykleren verkopen, en make-up en nog veel meer… Echt H… !!

Snappie??
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Hoi
Mijn dochter kwijlde ook verschrikkelijk en ik baalde er enorm van! Heb toen zelf een kwijlslab ontwikkeld die er wel heel leuk uitziet, maar niet doorlekt! Ze zijn niet te groot zoals de reguliere slabjes, maar groot genoeg om het kwijl op te vangen! Superzacht materiaal en lekker absoluut niet door!! Ideaal! Ik verkoop ze nu op liefkadootje.nl, ze heten Dribbibs. Hoop dat je er iets aan hebt!

Hé goed plan zeg, gewoon een slab om!
Mijn dochtertje is bijna 10 maanden en begint nu pas goed met de tandjes. Tjonge wat een natte boel, alles zit onder. En ze kruipt ook rond dus ze laat een soort slakkenspoor achter

Ik heb er toen een gekocht bij de kruidvat, met een hard kunststof handvat ipv volledig zacht met vloeistof-als je die in de koelkast legt dat wordt de “handvat” ook koud. brrr

Groetjes Frauk

Heb bij één van die grote winkels § er 2 gekocht, van die met vloeistof voor in de koelkast. Wel van die die geheel gevuld zijn met vloeistof. Ze vind het geweldig
Marèl houdt het nu toch maar 3 sec vast en gooit het dan weg als ze het al vast houd. Het begint wel een beetje te komen, maar snappen dat duurt nog wel even.

Thanks voor de tips

Léon
Vader van Marèl ( 22-07-2009)