Kwark

Jullie hebben het vaak over kwark als toetje… welke kwark bedoelen jullie dan? Die franse magere kwark?? zit geen smaak aan toch!? of met stukjes fruit van optimel?? wil het nl ook eens gaan geven ipv altijd yoghurt… maar wist ff niet welke ik moest hebben!?

Volgens mij zit er in optimel zoetstof, weet niet of die kleintjes dat mogen hebben, ik hoor vaak dat het nog slechter is dan suiker…
Joey krijgt meestal yoghurt en soms een danoontje, maar volgens mij is naturel magere kwark ook goed. Daar zou je misschien wat diksap in kunnen doen, want volgens mij is het net zo zuur als yoghurt. (Als Jurian wel van zuur houd is dat natuurlijk ook goed)

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

@mama_snoeki jij geeft joey wel toetje?
Wat eet hij verder op de dag want anders kan ik het bij dylano ook wel gaan invoeren

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Morgan krijgt van die kwarkjes van de Aldi. Overigens is Kwark niet zuur van zichzelf, zo wel dan is het bedorven. Want het is niks anders dan hele verse kaas. Belgisch nederlands heet het ook platte kaas of op zijn frans Fraise Fromage. Dus als je kwark zuur smaakt snel uitspugen en je mond spoelen.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ik verdiep me veel in voedingsadviezen voor baby’s maar ook voor volwassen. Prive geef ik mensen ook voedingsadviezen gericht op afvallen. Bij baby’s is het echter zo dat je beter geen light kwark/ yoghurt kan gebruiken. Dit omdat daar inderdaad nogal wat toevgevoegde suikers of zoetstoffen inzitten. Sowieso is het beter ongeacht of het light is of niet, om naturel kwark/ yoghurt te geven. Zo wennen ze niet aan zoet en het is beter voor de tanden. En het beste kun je ook volle producten gebruiken. Dit heeft ook meer smaak voor je kleintje. Ik gebruik bijv. volle biologische yoghurt of kwark (naturel). Colin kan er geen genoeg van krijgen! Erg gezond ook nog eens. Colin is niet aan de zware kant dus ik gebruik ook bewust volle producten. Indien je een wat zwaarder kindje hebt is halfvol ook prima, zo lang het maar naturel is.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/DGcCp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mama van Colin op 16 May 2009 15:07:54

@Michelle
Ik geen Joey na zijn groentehap een toetjes, meestal magere yoghurt met een beetje diksap zodat hij het uit de tuitbeker kan drinken, soms een danoontje als verwennerij
verder krijgt hij 8 uur 120 pap en 120 fles, 11 uur fruit, 12 uur brood, 1 uur fles van 180, 5 uur groente en toetje en 7 uur fles van 180

@Michèle
Dankje voor de tip, haha. Ik ging er vanuit dat kwark zuur is, omdat ik er zelf altijd zoetstof in doe. Maar ik zal het eens proberen zonder, want als het niet zo zuur is als yoghurt moet ik het zo ook wel lusten

Groetje Anouk

Wij geven gewone franse kwark, van het AH eigen merk of van euroshopper. En dan met een scheutje diksap erdoor.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@mama_snoeki en dan niets tussendoor van een liga ofzo want dat krijgt dylano wel. en zijn laatste fles is 210

Groetjes Michelle

@ Michelle ha ha ha maar dylano is net als morgan een klein vreetschuurtje

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

@Michelle,
Ja ik geef Joey wel eens een liga of lange vinger, maar nog niet standaart elke dag. Soms als hij niks meer wil, en het duurt nog even voor hij weer eten krijgt. Ik wil het straks wel op een vaste tijd gaan geven, maar tot die tijd gewoon blijven oefenen want echt goed gaat het nog niet, zeker drinken uit een tuitbekertje niet. Als de fles van 13.00 uur er straks af is krijgt hij in de middag een koekje met diksap.

Groetje Anouk

@michèle dat valt best mee toch hahahahaha. hij kan het nog steeds hebben heb hem net gewogen en weegt op onze weegschaal 7.3 kg dus heeft nog wel wat in te halen, zal nooit geen bolle worden denk ik. hij is veel te bewegelijk, hij gaat nu op zijn knieen zitten om te kruipen maar vergeet zijn handen mee te nemen heb hier al een paar keer in een duek gelegen hahahahaha wat een koddig gezicht

@mama_snoeki dat is in principe hier al wel iedere dag standaard of hij moet pas tegen 4 uur wakker worden dan niet want dan zit zijn avondeten er tekort op.

Groetjes Michelle

Wij gegeven Tim volle yoghurt met een klein beetje diksap of een beetje magere fruityoghurt erdoor. Van kwark krijgt hij meestal halfvolle kwark, de ene keer naturel en de andere keer bananenkwark of een ander smaakje.

Groetjes,
Sandra

@ Michelle ach ja morgan dacht hier daarstraks weer dat ze al los kon. Dus boem. Maar ja weinig geslapen weer vandaag dus ze heeft een potje gehad en ik heb haar een extra groot toetje gegeven en naar bed gebracht want die kon niet meer. Gelukkig geen drama met eten, maar als ik maar even nee zei dat iets niet mocht of zo dan meteen heel hard huilen dus helemaal op. Ze is ook al vertrokken. Dus die is hopelijk tot morgen 6 uur onder zeil.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

@michèle: oeh dat zou lekker zijn!!!
hier ook weer een behoorlijk moe droppie, was binnen twee tellen stil. hopen maar dat ze de hele nacht doorslaapt. kan moeders ook wel weer een keer gebruiken. afgelopen nacht bleef lindsey wel lekker doorslapen komt er een mega stort en onweersbui ben ik nog om half drie wakker grrrrr

liefs,
Rinske

Ha ha ha jij ook al. Ik had donderdag op vrijdag een zeurende morgan van 3 tot half vijf. De nacht van vrijdag op zaterdag ging om 2 uur het alarm van de winkel af en bij ons dus de telefoon (ik schrok me kapot) en Mervin moest eruit en naar toe dus wij zaterdag er heel vroeg in (21.00 echt je hebt geen sociaal leven meer met een baby ) gaat het inderdaad onweren niet normaal. Wij hadden hem wat eerder dat jullie (0.00-1.00) maar iedereen sliep incl Morgan alleen mamma niet.

Enne ze was om 18.30 vertrokken dus als ze te vroeg komt is dat 5.30 maar dan sta ik toch op dus das niet zo erg. Dan moet ze zichzelf maar even vermaken tot 6 uur Enne anders schop ik deze keer pappa eruit want die heeft pappadag morgen.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

het is ons gewoon niet gegund om lekker een nachtje door te slapen snik snik
vandaag was het hier gelukkig papadag. daan is lekker de hort op geweest met lindsey naar oma toe. dus hier lekker zo’n twee uurtjes voor mezelf gehad. maarja wat ga je dan doen…opruimen, de was doen, schoonmaken en toen waren die twee uurtjes weer zo om natuurlijk. komt daan thuis vraagt ‘en? lekker bijgekomen?’ ik durfde niet te zeggen van niet, vond t al zo lief dat hij uit zichzelf even met die kleine dondersteen wegging…

liefs,
Rinske

Klinkt gemeen, maar ik had gaan slapen dan. Echt als ik die kans krijg. De Da Vinci code is nu en Mervin heeft hem nog nooit gezien. Ik weet niet of ik hem af ga kijken want ik heb hem al in de bios gezien enne we willen eigenlijk Angels en Demons graag zien dus dan wil hij deze ook zien. Ach ik kijk wel het is een korte werkweer dus dat scheelt

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

nee hoor klinkt niet gemeen. ik weet van mezelf dat ik daar niet zo handig in ben. als ik iets zie wat gedaan moet worden en ik heb er dan even tijd voor dan wil ik t maar gedaan hebben. ach dat is stap 1, stap 2 is er echt iets aan doen (niks doen dan in dit geval…)

liefs,
Rinske

Ben benieuwd wat de nacht hier gaat brengen want we waren pas om 7 uur thuis van een verjaardag pfff en hij heeft daar niet geslapen en op de hele dag dus maar een uurtje, en in de auto 3 kwartier tot een uur want we zijn eerst langs de mcdrive gegaan en toen sliep hij al. thuisgekomen eerst ff een half uur bij laten komen in zijn eigen omgeving en toen de fls en naar bed. tot nu toe is het stil gebleven

Groetjes Michelle

Hier vanmorgen anderhalf uur en al met al in de middag ook nog wel bijna anderhalf. En nu al sinds half zeven in knorreland. Dus ik duim voor jou duim jij voor mij michelle

En ik moet zeggen Mervin doet heel veel in huis dus echt wat blijft liggen pak ik meestal even tussendoor op, maar ja slapen en rusten moet ik ook. Gister ook nog even op de bank gaan liggen tussendoor. Was meer 3 kwartier, maar wel even lekker.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers