Kwaaltjes of verbeelding?

Hallo allemaal,
Ik ben mama van een kleine meid van 1,5 en inmiddels zijn we bezig voor de 2de…
Dit is mijn eerste bericht die ik hier plaats zal maar gelijk van wal steken.
Heb al vanaf mijn eisrong een ‘raar’ gevoel, ben niet helemaal mezelf, we waren eigenlijk ‘ronde 1’ nog niet in gegaan maar ik heb nu heel sterk het vermoeden dat het al raak is!
Ik voel mijn eisprong altijd en dan is het een beetje gissen wanneer ik ongesteld zou moeten worden, dat zou dus een deze dagen moeten zijn, zw.testen tot nu toe zijn negatief (waarschijnlijk nog te vroeg met testen) nog geen menstruatie te zien…
Maarrr ik voel dat mijn buik anders is, heb steeds steken in mijn liezen/buik, heb sinds een paar dagen uitslag op mijn buik (vooral bij het douchen duidelijk te zien), misselijk met vlagen, menstr. krampen, af en toe maagzuur, geen zin in bepaald soort eten, maar wat me ook opvalt en tegelijkertijd ook zorgen baart; Ik heb het gevoel van harde buiken ik herken dit gevoel serieus van hoe het was bij mijn dochter, mijn buik voelt aan de buitenkant (nog) niet hard aan maar meer van binnen dat het zich aanspant, alsof mijn baarmoeder (nu al!!!) steeds hard word.
(Vandaar dat ik ook steeds meer overtuigd raak van een zwangerschap.)
Misschien verbeeld ik me maar lijkt het er wel heel erg op, als ik zwanger zou zijn zou het nog maar heel kort zijn, dan kán dit toch niet al zo heel snel???
Zijn er mensen die hier iets in herkennen??
Ik ben wel een hele erge piekeraar en ik merk ook hoe drukker ik me maak hoe meer ik dat gevoel in mijn buik krijg…
Ik moet nu het gedult opbrengen om te wachten met testen en dat kan ik maar moeilijk uit mijn hoofd krijgen…

Gewijzigd door - moeke80 op 13 Feb 2012 15:23:43

Gewijzigd door - moeke80 op 13 Feb 2012 15:24:26

Gewijzigd door - moeke80 op 13 Feb 2012 15:38:12

ik zou nog even afwachten, mijn eers menstruatie kwam pas na 45 dagen op gang. ik voelde ook van alles en dag ja het is raak maar dat was helaas niet het geval.

was je aan de pil?

Nee, ben niet aan de pil geweest, mijn menstruatie komt ook altijd zo rond 2 weken na mijn eisprong maar helemaal precies weet ik het nooit…
Ik herken wel dingetjes van mijn eerste zwangerschap vandaar…
Het voelt nu sowieso anders dan normaal.
Mijn borsten doen bv normaal na sprong al pijn en neemt af als ik ongesteld moet worden, nu gaan ze juist pijn doen in de buurt waar mijn menstruatie zou moeten komen…! Heel vreemd…

Gewijzigd door - moeke80 op 13 Feb 2012 15:46:53

Gewijzigd door - moeke80 op 13 Feb 2012 15:48:58

Gewijzigd door - moeke80 op 13 Feb 2012 15:49:38

En… inmiddels een test gedaan?
Kan al vanaf de eerste dag dat je menstruatie uitblijft…

Succes!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

T heeft een beetje andere uitwerking gehad als ik had gehoopt; Na een aantal negatieve testen en na 1 week over tijd geweest te zijn, toch menstruatie doorgekomen helaas…
Maar vanwege de steken in de buik pijn voor/tijdens en na mijn eisprong (en de ‘kwaaltjes’ die ik heb gehad) toch wel iig aant einde van de week een echo om te kijken of er misschien afwijkingen te zien zijn…

Wat jammer meid…
Hopelijk laat de echo geen bijzonderheden zien!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden! Succes met de echo, hopelijk zijn er geen afwijkingen te zien.

Groetjes Kaatje