Kwaad omrollen en knijpen

Haha, nou Seth heeft er maar gewoon 1, maar wel een groene natuurlijk!
Het is wel een jongen!
Ik ben wel heel erg met zijn haar, er gaat elke dag gel in, en in een hanenkam, en liever geen handen over zijn bol, want dan wordt zijn haar plat

Ook Seth heeft al een paar allstars staan, en een paar nike’s
Liefs, Anne

Lilypie

Ha ha ha je weet toch hoe lang ik ook op zoek ben geweest naar een zwarte tul. Ach nu maar iets minder tullen zoeken inderdaad want ik heb nog 12 maanden liggen, maar wel vor de nacht inderdaad, en daar gaat het mij er alleen maar om dat ie niet te licht van kleur is anders zie je hem niet liggen in bed. Morgan heeft er maar 1 in der bed en vanmorgen merkte ik dat dat voldoende is. Om 6.00 hoorde ik tok dus ik was al bang dat de zondag bagger vreog zou beginnen, maar geen gehuil, alleen was geklets enne om 8.15 gaf ze aan dat ze eruit wilde… IK HEB UITGESLAPEN !!!

En ja is uit jouw tijd oma Rainbow. Maar Mervin is net zo’n fosiel als jij, hij is 36 en een groot fan. En ja ze komen in November naar Ahoy. Waarschijnlijk hin laatste toer gezien ze pinkpop af hebben moeten zeggen omdat de zager een tumor op zijn blaas had. Dus Mervin was erg blij dat ik kaartjes kon krijgen en het is uitverkocht. Gek genoeg kende ik heel veel nummers van ze alleen pas toen ik mijn mannetje leerde kennen wist ik van wie ze waren.

Groetjes,

Michèle

Fosiel? Hahahaha, bedankt! Maar ik ben inderdaad haast bejaard joh vergeleken jou. I just can’t get enough, lalala en dan met dat riedeltje he: tu-du-tu-tu-tu-tu…echt electropop/rock. Ga meteen even wat fosielnummers opzoeken van ze, kijken of ik ze nog ken! Maarre…ik keek laatst Tita Tovenaar, da’s pas fosiel! Toen was ik nog klein, het zag er heel erg oud uit! Met die stomme chimp en Barry Stevens!

Eva was vandaag wederom vervelend. Ik heb haar maar haar Dentinoxflesje gegeven, om haar koest te houden. We gingen even fietsen, ik op mijn mamafiets. Zat ze helemaal verveeld met haar voetjes omhoog tegen het windscherm aan te schoppen. Wij stoppen om haar recht te zetten, nou, 112 werd gebeld vanwege haar gegil! Ze is echt geirriteerd! Gelukkig liet ze daarna haar beentjes netjes in de voetsteunen zitten…Pff, wat een nummer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja sorry maar zoals jij het hebt over mijn tijd Enne Morgan vind dat geweldig. Ze gaat dan helemaal meedansen, op Madness trouwens ook

Enne dat doet Morgan niet. Nou heb ik ook geen scherm Maar ze zit erbij als een dikke harleyrijder op zijn motor. Helemaal onderuit gezakt met 1 hand langs der stoeltje en de andere nonchalant op het stuur. Echt alsof ze nooit anders doet
Maar eva maakt het inderdaad erg bond

Groetjes,

Michèle

Ik zong laatst One Step Beyond voor haar en ik deed het bijbehorende dansje. Ze lag in een deuk! Enne…Eef ging helemaal scheef hangen om de weg onder de banden door te kunnen zien roetsjen. Zat ze met haar kopje bijna op mijn handvat! En ook met losse handjes, vinden ze vast cool!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh met de fiets. Nee dat heeft morgan niet zo. Ze zwaait wel naar mensen… kleine queen diva.

Groetjes,

Michèle

Rainbow als ik jouw verhalen lees herken ik ALLES . Soms lees je in boeken dat de peuterpuberteit bij 1,5 jaar begint en dan kijk ik naar een gillende Minke en denk “Nou, hier in elk geval een stuk eerder!”.
Minke is ook vanaf een maand of 10 een behoorlijke diva! En dat verschonen is hier tegenwoordig een klus, pfff, soms is ze heel lief maar meestal gillen "mama neeee"en dan maar draaien. En 5 min bezig met een luier dus…
Hier heeft boos worden nul effect, in elk geval geen gunstig effect… ze gaat alleen maar harder huilen en ik voel me rot omdat ik mijn beheersing verlies. Dus inmiddels negeren wij haar divagedrag en corrigeren zoveel mogelijk met zelf vooral heel rustig blijven en rustig praten. Dat werkt hier beter dan boos worden. Ook wat betreft het gillen als we iets afpakken; ik geef haar nu vaak iets anders waar ze wel mee mag spelen en probeer haar aandacht af te leiden. Scheelt hier veel "strijd"en tranen. Als ze dan nog blijft gillen laat ik haar wel even uitrazen hoor. Misschien heb je wat aan mijn ervaringen …
Groetjes!!

Lilypie
Lilypie

Oh hier was ze echt onder de indruk van mijn boos worden, ze probeert het heel soms, maar als ik me vinger opsteek (wijsvinger van pas er op, die andere snapt ze echt niet) dan bind ze wel meteen in. Overigens heb ik gister haar blousje aangedaan terwijl ze zelf rechtop zat in plaats van liggen dat vond ze ook wel wat.

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook nog een tip en het klinkt misschien stom maar toch het proberen waard. Hier werkt het in ieder geval wonder boven wonder heel goed. Tim vind stilliggen namelijk ook niet leuk. De ene keer is het geen probleem, maar de andere keer weet hij niet hoe snel hij op zijn buik moet gaan liggen. Terwijl ik natuurlijk wil dat hij stil blijft liggen, zodat ik zijn luier kan verschonen.

Ik zeg tegen hem dat hij 10 seconden stil moet blijven liggen en dat hij daarna mag gaan bewegen. Vervolgens begin ik tot 10 te tellen. Vaak met halfjes erook tussen anders red ik het niet. En natuurlijk kan hij niet luisteren, maar iedere keer als ik dit doe blijft hij wel stilliggen. Eerst riep ik altijd uit frustratie blijf nou eventjes stilliggen. Maar ja een baby begrijpt niet wat “eventjes” is. En nu blijft hij netjes stilligen tot ik bij de 10 ben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie