Kusss

Hallo allemaal…

mijn kleine apekopje van 1.5 wil graag een kusje als hij zijn hoofdje of teen stoot of eigenlijk maakt het niet uit wat, want dan krijgt ie van mama een kusje.

Vandaag was het feest hoor. Mijn kereltje stote zijn eitje tegen de tafel. Brullen natuurlijk, nou ja een kusje en alles goed. Hij loopt weg, Draait zich eigen om, geeft een ontzettend ondeugende glimlach loopt naar de tafel,stoot ‘zogenaamd’ zijn hoofd en roept kusss, komt zijn kusje halen. En dit ging nog wel even een paar keer door.

Ongeloofelijk hoe snel die kleintje alles doorhebben hoor

Apekoppen zijn het allemaal…

hihihihh

Groetjes mama van wesley
Sandra

sandra karelse

Hahahaha!
Herkenbaar
Ik weet het nog van Stephan inderdaad.
Wat dat betreft zijn het écht apekopjes hè
Ze hebben het verdraaid snel door!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 29 Apr 2005 21:53:03

Hihihi Evianne wil er ook altijd een kusje op en inderdaad, wat hebben ze het snel door he… Maar we hebben hier ook nog de heksenpoeder hihihi dat is er hard over wrijven en dan heksenpoeder zeggen. Dit gebruiken we altijd voor de echte kleine (of de eigenlijk geen )pijntjes. Hihihi doet ze ook bij zichzelf nu. Bv als we in de auto zitten en ik kan er niet bij, dan zeg ik Heksenpoederrrrrrrrr en dan gaat ze wrijven. Hihihi helpt wel.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

heerlijk herkenbaar!

Tries

Leuk hè die kleintjes.

Zo hebben wij ‘meneer Pleister’ in de koelkast liggen. Eerst gaat er een kus op en dan ‘meneer Pleister’.
Meneer Pleister is een koelcompres van mevrouwtjes en meneertjes.
Helpt wel want bulten heeft Lisa niet veel, blauwe plekken wel.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

O, lief zeg.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

haha leuk he
Hier loopt ook een ventje rond die het ook doet

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin