Kussen

Voor wie er nog een kussen zoekt voor haar kleintje moet dit even lezen.

Dion heeft er een sinds vorige week in zijn nieuwe bedje, hij lag steeds met zijn hoofd op een knuffel en dat was niet echt fris en hij zwete dan zo en het was te klein om zijn hoofdje te ondersteunen.

Ik heb deze gekocht via Wehkamp, het heeft een honingraadstructuur waardoor ze kleintjes makkelijker kunnen ademen als hun neusje in het kussen zakt en het zweet niet zo.
Ben er dik tevreden over en Dion slaapt er heerlijk op.
Niet te dun niet te dik en goed wasbaar.

http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/slapen/hoofdkussens/mijn-eerste-kussen-kinderkussen/C28_8H2_HCV_383157/

Wilde het even laten weten, voor wie er nog een kussen zoekt.

Morgan ging een half jaar geleden hetzelfde doen, maar ook mer der deken waardoor ze koud lag, ik heb toen een kussen bij prenatal gekocht. Volgens mij met hetzelfde principe enne hij kan in de wasmachine. Dat was heeel fijn toen ze laatst volledige doorgelekt was.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben idd hetzelfde kussen, maar dan ook bij Prenatal vandaan. Erik kwakt hem alleen steeds uit bed, dus hij slaapt er zelden op.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Kijk ik er nou overheen of staat er in die advertentie helemaal nergens duidelijk bij dat kindjes jonger can 2 jaar geen kussen mogen?

Groetekes, Sje

@ Sje als je bij meer specificaties kijkt staat er dit:

productinformatie
Mijn Eerste Kussen kinderkussen
Met Silvana Mijn Eerste Kussen kies je voor een veilig synthetisch hoofdkussen voor kinderen van ca. 2 jaar. De binnenhoes met vulmateriaal en de buitenhoes zijn zelfs beide afzonderlijk wasbaar voor optimale hygiene. Bovendien kan het kind er dwars doorheen ademen. En dat is wel zo’n gerust gevoel.

Afmeting: 60x70 cm.

Groetjes,

Michèle

Ja maar zo ver zou je voor zulke belangrijke veiligheids-informatie niet eens moeten hoeven zoeken. Dat hoort als waarschuwing voorop in de advertentie te staan.

Groetekes, Sje

Daar heb je helemaal gelijk in. Toen ik dat kussen voor Morgan kocht werd er ook gezegd dat het beter was als ze wat ouder was, maar omdat er nou eenmaal kindjes zijn die dit prettiger vinden hadden ze dit kussen, maar moesten ze wel 2 jaar zijn. Ik moet zeggen het kussen plat ook heel erg dus eigenlijk ligt ze nog vrij plat.

Groetjes,

Michèle

Jack was er ook vroeg bij,lag veel op zijn knuffels want hij wilde niet plat liggen dus dan maar een kussen gekocht.
Wij hebben er eentje gekocht bij de hema, zijn ook goed en jack vind hem heerlijk liggen

Gr Andrea