Kunstwerk op de bank

mijn zoontje is alvast zij artestieke kant aan het ontdekken en wel op mijn witte leren bank grmbl grmbl alles geprobeerd van melk tot groene zeep maar krijg t niet weg iemand nog een ideetje voor deze wanhopige moeder??

babydoekjes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ook al geprobeerd want daar maak ik dagelijks de bank mee schoon.

Even voor de goede orde: wat zit erop? Stift, pen, iets anders?

Als het stift of pen is: wasbenzine kan wonderen doen net als alcohol (en dan geen wijn, maar zo puur mogelijke alcohol). Maar probeer dat eerst uit op een onopvallend stukje aan de achterkant van je bank ofzo.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 31 Oct 2009 23:01:44

ja pen zowel rooie als blauwe oke wasbenzine ja dat heb ik niet in huis maar zal dat maandag gaan halen of zou dat dan te laat zijn

Hoe eerder je ermee aan het werk kunt hoe beter natuurlijk. Informeer anders desnoods bij buren of ze wasbenzine in huis hebben.

Aceton of Thinner zou ook kunnen werken, las ik hier in mijn vlekkengids. Maar ook dan geldt: eerst uitproberen op een onopvallend stukje wat het met je leer doet.

Groetekes, Sje

Liefst zelfs die alcohol, thinner of aceton vermengen met een absorberend poeder. En dan kan bijv. krijt gebruikt worden. Dat heb je vast wel in huis.

Groetekes, Sje

o handig zon vlekkengids haha ja aceton en krijt heb ik wel ga het gelijk even uitproberen hopen dat het lukt baal dr enorm van

Eerst op een onopvallend stukje he?! Anders heb ik straks een claim aan mijn broek!

Groetekes, Sje

Hm…je blijft lang weg…dat kan 2 dingen betekenen:
het werkt niet maar je staat je toch een breuk te poetsen of het werkt en je bent eerst een flinke vreugdedans aan het doen voordat je weer online komt…

Groetekes, Sje

haha ja te laat gewaarschuwd heb het er gelijk oppegooid krijg ik nu van jou een nieuwe bank …

haha nee hoor het werkt perfect helemaal super aceton met krijt wat een combi maar wat een resultaat hartstikke bedankt

nee was aan de foon om het goeie nieuws aan mijn man te vertellen ahaha

Bloemen en cadeautjes kunnen gewoon hier bij mij afgegeven worden! Haha!

Super dat het gelukt is!

Groetekes, Sje

mijn eeuwige nederige dankbaarheid heb je haha

groetjes

Schrijf mijn naam maar op een gedenktegeltje aan de muur in je huiskamer! Hahaha!

Groetekes, Sje

ik zal de volgende keer vragen of hij je naam op de bank schrijft haha

Nu moet je alleen nog opvoedkundig aan het werk morgen als die kleine man wakker wordt! Hij moet niet denken dat jij alles maar schoon krijgt want dan doet-ie het zo weer. Dus wel iets verzinnen met hoeveel moeite je het schoongekregen hebt. Flink laten schrikken die kleine hooligan! Nu mag ik wel de benaming hooligan gebruiken toch?!

Groetekes, Sje

Oh ja, da’s een goeie, mijn naam op de bank! En dan niet eraf poetsen he?!

Groetekes, Sje

ja dat mag je het is terecht ook nog en hij had nog wel wasco krijtjes gekregen voor zijn verjaardag om dit dus te voorkomen maar gelukig hebben we jou nog hahaha

nee je naam mag dan wel blijven staan haha

Sje, ik heb wel geen wit leren bank, maar wel een kleine hooligan… Hoe kom je aan zo’n vlekkengids???

Groetjes,

Michèle