Kuiltjes in wangen

Ja, Seth heeft kuiltjes in zijn wangen (heel schattig vind ik)
Maar ik vroeg mij af hoe dat komt. Gezien het feit dat mijn vriend en ik het allebei niet hebben. Hoe ontstaat dat?

En, weet iemand of dat nog weg kan gaan?
Ik hoop het niet hoor, want ik vind het heel leuk.

Was gewoon even nieuwsgierig, of iemand er meer ervaring mee heeft. Aangezien ik ze zelf niet heb.
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Lees met je mee Anne
Dylano heeft ze ook en wij ook geen van beide en is indd zooo schattig

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Leuk he? Ik heb er zelf eentje. Ik heb geen idee hoe het komt Anne? Maar het staat grappig en ik ben 36 en heb het kuiltje nog. Seth zal ze dus ook altijd blijven houden!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

pff t zou best wel eens genetisch kunnen wezen en dat het een generatie of wat heeft overgeslagen???

Zo kunnen mensen met een donkere huidskleur ook ineenkeer een kind krijgen met een blanke huidskleur, omdat het generaties heeft overgeslagen, maar die genen nog wel aanwezig waren. Wel schrikken trouwens als je niet weet dat een van je grootgrootgrootgrootoverouders een andere huidskleur had en het ineenkeer terug komt.

wat leuk!
ik zat even te googlen en vond dit:

Volgens mij zijn kuiltjes erfelijk. Rens heeft een kuiltje in z’n kin. Geen idee van wie hij dat heeft zover we weten komt dat in de familie niet voor. Moet dan een aantal generaties overgeslagen hebben. Van de melkboer is hij niet want voor de rest lijkt hij sprekend op ons.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Inderdaad een kuiltje in de kin is erfelijk.
En, ik ga eens even in mijn familie kijken morgen als mijn zusje jarig is, waar die mooie kuiltjes dan vandaan komen

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers