Krullen en klitten

Zoals de meeste wel weten van de foto’ heeft morgan prachtige krullen, maar prachtige krullen geven ook prachtige klitten. Als het gewassen is dan gaat het wel, maar als ze zo uit bed komt is het een grote klitte pluisbal en ze wil eigenlijk niet meer dat ik het kam, ik zeg mamma doet het heel zachtjes en dat lukt merendeel ook wel, maar niet altijd helaas. Nou weet ik dat er van die verstuivers zijn voor krullen, maar kan ik dat al voor morgan gebruiken?? Of heeft iemand andere tips want de krullen worden alleen maar meer en dikker.

Groetjes,

Michèle

Volgens mij heeft de Kruidvat ook van die spray in de prinsessenserie. Het is voor kinderen, dus ik ga er vanuit dat het geen kwaad kan.

Groetjes Natasja

Oke dan ga ik daar een voor kijken. Morgan der haarbos is een stuk langer al en voller maar nog geen volwassen koppie vandaar mijn vraag.

Groetjes,

Michèle

Ik dacht ook gelijk aan antiklit spray Of een cremetje die je er voor het slapen in kan doen. Dat het haar lekker zacht word.

Liefs Shirley

mijn zoontje heeft ook krullen maar geen klitten.
en s morgens is dat ook 1 pluizenbol tot dat er haarlotion in gaat dan zit het mooi in model met de krullen.
ben je met morgan als is bij de kapper geweest om het voor de eerste keer te laten knippen.

Ik heb Anti klit spray van schwarzkopf gehaald vandaag en we gaan kijken wat dat doet

@ Sandra82 Mijn moeder heeft het nesthaar er zeg maar uitgeknipt. morgan kreeg pas met 18 maanden echt haar dus nee ze is nog nooit bij de kapper geweest.

Groetjes,

Michèle

Hier ook lichtjes wat krullen vanachteren (geen idee waar die vandaan komen???), en idd als ze uit bed komt zit t helemaal geklit!!
Tja hier denk ik dat t vooral idd nog wel nesthaar is, ze is nog nooit geknipt. Het krult ook alleen van onderen / van achteren. Bovenop is het steil.
Maar ik vind het zo zonde om het te laten knippen…
Begint nu juist mooi lang te worden. Maar goed, misschien voor dr verjaardag toch maar eens een bezoekje aan de kapper brengen, dan wordt t misschien ook wat voller.

Maar omdat Morgan pas met 18mnd. haar kreeg, denk ik niet dat dat bij haar het geval is. Lekker die anti klit spray proberen dus!

@ Suszje nee bij haar weten we waar de krullen vandaan komen ook. Haar vader heeft ze ook en het zijn echt volle krullen. Maar de spray werkt goed want ze liet het zo toe en ze zij dat het nu geen pijn deed en ze vind het heel lekker ruiken dus ze voelt zich weer meteen een speciaal prinsesje.

Groetjes,

Michèle

Ja ik weet wel hoe, maar dan met kroes haar, dat zal wel niet werken bij jouw blonde dollie!

@ Malawimamajada ja jij gebruikt zeker heel veel olie??? Denk niet dat dat de oplossing is voor Morgan der meer westerse krullen

Groetjes,

Michèle

Hahaha, ja coconut moisterizer en pink oil! hahahah allebei ontzettend vet! hihihihih maar goed, dat is voor J’s haar echt het beste, bij Morgan zou ik het niet proberen!

Nee dan ziet het er meteen erg onverzorgd uit. Moet zeggen deze spray was wel goed vanmorgen en haar haar gaat mooi glanzen ervan.

Groetjes,

Michèle