Kruipen

hallo,

Al een paar maanden is onze kleine patrick van 9 maanden aan het proberen te kruipen. Vanmiddag lukten hem het bijna. Mijn stimulanse is om speeltjes die hij graag wil hebben iets verder weg te leggen zodat hij er zelf heen moet gaan om ze te pakken.
weet iemand misschien nog meer leuke trukjes om hem te stimuleren om te kruipen?

Groetjes van de trotse moeder van Patrick

mignon

ik deed bij de oudste altijd zijn flesje melk voor hem en dan liep ik langzaam naar de bank en toen kwam die aan gekruipt/teigerd

want dylan was lui hahhah en voor zijn fles had hij wel wat over hoor

nou heleen ik zou het niet weten hoor… mijn kleine is ook negen maanden en die krijpt ook nogniet. hij rolt de hele kamer zowat door. hij probeert wel zijn knieen onder zijn billen te doen en dan gaat hij alleen maar heen en weer. ik denk dat het er wel aan zit te komen, maar truckje nee die heb ik niet voor je…

maureen

Ryan tijgerde ook door de kamer, totdat zijn nichtje van 2 weekjes ouder naast hem begon te kruipen, een paar dagen later kroop Ryan ook ineens.

je kan het ook voordoen, meestal doen ze je dan na.

oh das een goeie!! ga ik zo gelijk even uitproberen als hij wakker is hihih.

maureen

Hoi.
Volgens mij moet je gewoon geduld hebben.
Het komt echt vanzelf hoor!Ze worden al zo gauw groot.Geniet ervan dat je er nog niet constant achteraan hoeft.
(flauw he! hahahaha)
Groetjes Eljada.
P.s heb dus geen tips helaas.

nee geen tips want ze doen alles waneer het de tijd er voor is, als jij hem de gelegenheid geeft om te kunnen kruipen dan komt het echt goed, ik had ook 2 laat bloeiers hihi roy was ook iets van 10 maanden dat ie ging kruipen en 18 maanden dat ie ging lopen

Tries

Liefs Tries