Nou geweldig, mijn zoontje heeft het kruipen enz uitgevonden, nu wilt hij dus niet meer vastgehouden etc.
Heerlijk hij gaat nu pas echt de wereld ontdekken en de grote wereld in!
KEWL!
Ik ben zo’n trotse moeder!
Nou geweldig, mijn zoontje heeft het kruipen enz uitgevonden, nu wilt hij dus niet meer vastgehouden etc.
Heerlijk hij gaat nu pas echt de wereld ontdekken en de grote wereld in!
KEWL!
Ik ben zo’n trotse moeder!
Erg he als het ineens echte minimensjes worden. Morgan is gister veel te laat naar bed gegaan. 21.00, maar ja we hadden een verjaardag en we zouden eerder weggaan, maar ja je kent het wel. Ze heeft wel heerlijk van me stiefmoeders zelf gemaakte bananen kwarktaart gesnoept, maar ze is vandaag zo hangerig. Het liefst ligt ze de hele dag in bed of op mijn schoot. En das aan de ene kant best lastig maar aan de andere kant ze knuffelt weer even zo lekker
Groetjes,
Michèle

Tijd vliegt zo snel als je een kindje hebt.
Vandaag slaapt owen veel en dat op mama.'s verjaardag
Maarja, daarom mag hij vandaag lang opblijven! xxx
Ik weet niet beter dan dat m’n kind niet knuffelt . Jens heeft zich er altijd al tegen verzet. Vooral in het begin kwam het voornamelijk door extreme buikpijn (voedingsprobleempje), maar toen dat opgelost was, werd het er niet beter op. Mijn knuffelmomenten met hem zijn 's nachts, als ergens van wakker schrikt. Alleen dan laat ie zich knuffelen. Ah ja, en als ie getroost moet worden.
Femke daarentegen heeft nu nog knuffelplicht, hihi.
Maar wat gaat 't hard dan ineens hè. Let maar op, 't gaat nu echt in een stroomversnelling!! “Dag mama, ik ga!”…

Hey mamma van owen, lees net in je andere topic dat je zoontje begin november 1 jaar wordt. Mijn zoontje wordt 19 november 1 jaar. Ze schelen dus niet zoveel. En ook Dani is druk bezig met de wereld aan het verkennen. Vind het echt zo leuk!!
Een knuffelaar is Dani helaas nooit geweest. Altijd druk met andere dingen bezig. Nu hij zich goed kan verplaatsen (tijgeren/kruipen/zitten/optrekken etc) gaat er echt een wereld voor hem open. En inderdaad wat ben je dan trots he!!!
Ook hier geen knuffelaar, nooit geweest veels te druk met andere dingen. af en toe 5 a 10 seconden hahahahah of als hij zich pijn gedaan heeft
Liefs Michelle
Owen is van 4 nov.
Idd hij zit niet stil… alleen als hij moe is of ff net wakker wordt.
Daar genieten wij dan ook van!
hihi…,
gr.
Joey wil ook niet graag meer dat ik hem vast houd nu hij kan kruipen. Hij duwt zich helemaal van me af dan, omdat hij op de grond wil. Maar wat dan wel weer heel lief is, is dat hij na een tijdje spelen naar me toe kruipt en dan toch even een knuffel komt geven. Sinds gisteren kan hij ook een kusje geven als ik er om vraag. Dan komt hij met zijn gezicht naar mij toe en geeft een heel schattig likje
Zooo schattig!
Maar ook wel heel mooi om te zien hoe ze alles gaan ontdekken he, ze worden echt snel groot!
Wacht maar anouk voor je het weet bijten ze in je lip. Als Morgan in een toevallige kus bui is kan ze zo ineens in mijn lip bijten
Groetjes,
Michèle