Kruipen en de eerste stapjes

Justin is 9 maanden oud elke dag blijf ik me verbazen
Heb nog een paarfoto`s voor jullie van vorige week
Het kruipen in de box doet hij nogsteeds wel maar wat is er leuker om door een grote tuin te kruipen

Ja en toen deed hij zijn eerste stapjes aan de hand van Silvia een goede vriendin van ons en aan de hand van zijn grote broer Robin en ow wat is Robin trots op Justin

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

WOW!!!
Ik zou bijna twijfelen of hij wel in oktober geboren is, of het niet bijv. in Juli was
Wat een snelle bink zeg!
Stoer hoor Justin!

(als ik Kaya op dr “pootjes” probeer te zetten, dan trekt ze ze gewoon omhoog, die wil voor geen meter dr voetjes op de grond hebben staan, gek kind )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Deed Justin ook hoor en opeens had hij het door
En HIJ is echt van oktober hoor Bieb hahah

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Zo hij gaat echt rap!
wat een verschrikkelijke stoere vent word het ook.
goedzo ga zo door!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

oh wat knap zeg! Hij gaat als een speer!

Even iets anders… hoe heb je de foto’s er zo op gekregen.
Ik heb al een paar keer geprobeerd door hierboven het plaatje afbeelding toevoegen te klikken en dan een foto ertussen kopieren.
Het lukt me echt niet en ik wil niet zo’n foto-album op internet ofzo.
Misschien kun je me helpen??

Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

De fotos moeten toch echt eerst op internet geplaatst ( dus zon album of zo ) voor je ze er hier zo op kunt zetten. Je kan ze vooraan ook uploaden bij ikkeben.

Jaaaaa goedzo Justin, nog zo`n snelle Henkie. Knap hoor, ga maar lekker lopen want dan kun je weer eeen heleboel dingen extra ( lekker kattenkwaad uithalen bv ) Hahaha ook leuk hoe Robin het armpje van Justin vasthoud.

Wat goeddddd!! Hij is echt snel zeg!

Dozeyana mv Dominique, Zenna, Yael en Nanou!

Jeetje wat goed van je zeg ga zo door!!

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Wat een super leuke foto’s zeg!!! Heerlijk om je kindje zo zichzelf te zien ontwikkelen hè?? Ik geniet er ook elke dag van!!

Anouschka en Émilie

Ohhh wat een snelle, zo was Milan ook, en die liep met 11 mnd dus maak je borst maar nat

Leuke foto’s!!

Groetjes Nathalie & Co

Zo snelle Justin in plaats van Jelle!!!
Goed hoor!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

goedzo!!!

Super Trotse Mama Van Bryan 03-10-2005

[img]http://img101.imageshack.us/img101/6012/animation71gg7.gif" border=“0” alt=“Image Hosted by ImageShack.us” />
[img]http://img205.imageshack.us/img205/2255/animation14be0.gif" border=“0” alt=“Image Hosted by ImageShack.us” />

9 maanden banner